دانلود بازی Game Dev Tycoon برای PC
دانلود بازی Game Dev Tycoon برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Game Dev Tycoon برای PC

پارسی گیم 11 مرداد 1399 5 دیدگاه
15,476 بازدید

دانلود بازی Game Dev Tycoon برای کامپیوتر

تابه‌حال فکر کرده‌اید فرایند ساخت یک بازی چه اندازه سخت و دشوار است؟ استودیوهای بازی دوره‌های عجیبی را طی کرده‌اند تا بالاخره به اینجا رسیده‌اند. زمانی بازی‌های 8 بیتی را داشتیم که خبری از گرافیک و کیفیت بالا نبود. حالا بازی‌هایی داریم که حجم آن‌ها فراتر از 120 گیگابایت است و بالاترین کیفیت ممکن را ارائه می‌دهند. استودیو Greenheart Games به‌منظور ارائه تجربه زندگی یک بازی‌ساز، دست‌به‌کار جالبی زده است. بازی Game Dev Tycoon داستان یک توسعه‌دهنده است که کار خود را از دهه 80 میلادی از اتاق خود شروع می‌کند و رفته‌رفته به تشکیل دفتر و ساخت بازی‌های بزرگ می‌رسد. وظیفه شما کنترل کسب‌وکار تولید بازی است و در این میان با چالش‌های بسیار بزرگی آشنا خواهید شد وزندگی یک توسعه‌دهنده را با تمام جزئیات خواهید چشید.

بازی Game Dev Tycoon در گاراژ کوچکی در دهه 80 میلادی شروع می‌شود. شما تک‌وتنها دست به ساخت بازی‌های ساده‌ای زده‌اید و نمی‌دانید که سرنوشت چه زندگی هیجان‌انگیزی برای شما تدارک دیده است. با ساخت و انتشار اولین بازی خود، سرمایه لازم را برای ساخت بازی بعدی به دست آورید و به این شکل تا باز کردن دفتر و تبدیل به یک استودیو بزرگ پیشرفت کنید. مهم‌ترین نکته در این بازی، انتخاب‌های شماست. هیچ‌چیز به‌سادگی انجام نخواهد شد و باید در مورد ایده‌ها و ژانرهای هدف حسابی فکر کنید. سؤال‌های مهمی چون: آیا بازی من بیشتر به گیم پلی نیاز دارد تا داستان؟ سد راهتان خواهند شد و یادتان باشد که بازی‌های بزرگ نیاز به سال‌ها تلاش و کوشش دارند. با افزایش قدرت مالی، قادر به استخدام توسعه‌دهندگان بیشتری خواهید شد که اهداف تازه‌ای برای شما ایجاد خواهند کرد.

با انتشار چند بازی موفق در Game Dev Tycoon، توجه بازیکنان و ناشران درجه‌یک به سمت شما کشیده خواهد شد. آن زمان نیاز به آموزش کارکنان خود به‌منظور ساخت بازی‌های AAA خواهید داشت. بازی‌های بزرگ‌تر چالش‌های بزرگی ایجاد خواهند کرد و اگر از پس مدیریت آن‌ها بربیایید، اسم خود را برای همیشه در تاریخ بازی‌های ویدیویی جاودانه خواهید کرد. بازی Game Dev Tycoon تنها به توسعه گیم نمی‌پردازد و دیگر جنبه‌های مدیریتی همچون بالا بردن کارایی کارکنان را هم گنجانده است. بازی از ویژگی‌هایی چون ساخت ماد و ورکشاپ پشتیبانی می‌کند و درصورتی‌که تجربه اصلی بازی رضایت‌بخش نباشد، گزینه‌هایی برای گسترش آن خواهید داشت. ساخت یک بازی ویدیویی آرزوی بسیاری از گیمرهاست و فرصت ایجاد آن به‌صورت دیجیتالی در اختیار شماست. در سبک مدیریتی بازی‌های Cities Skylines و Prison Architect هم گزینه‌های خوبی به‌حساب می‌آیند.

در ادامه برای دانلود بازی Game Dev Tycoon با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP SP3
Processor: 2 GHz dual core
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Hardware Accelerated Graphics with dedicated memory
Additional Notes: minimum resolution of 1024×768

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7/8
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Hardware Accelerated Graphics with 1GB memory

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

In Game Dev Tycoon you replay the history of the gaming industry by starting your own video game development company in the 80s. Create best selling games. Research new technologies and invent new game types. Become the leader of the market and gain worldwide fans.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 5 دیدگاه
  • Avatar

    SOBHAN

    مهمان

    نصب نمیشه چیکار کنم

    پاسخ دهید
  • Avatar

    محمد حسین

    مهمان

    عالی من تو موبایل دارم خیلی باهله اومدم تو پی سی هم امتحان کنم

    پاسخ دهید
  • Avatar

    taha

    مهمان

    عالی حتما نصب کنید

    پاسخ دهید
  • Avatar

    علی

    مهمان

    عالییییییییییییییییییییییییییی نصب نکنید از دستتون رفته

    پاسخ دهید
  • Avatar

    امیر حسین حیدری

    مهمان

    اولین دیدگاه…
    خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بازی قشنگی هست حتما نصب کنید.

    پاسخ دهید