PS5
یحیی رحیمی

تصاویر لو رفته از PS5 نشان از روکش قابل تعویض و جداشدن دارد

یحیی رحیمی 7 مرداد 1399 بدون دیدگاه
1,318 بازدید

چهار ماه تا زمان عرضه کنسول PS5 مانده است و هنوز نه در مورد قیمت می دانیم و نه تاریخ قطعی انتشار کنسول. افراد زیادی بین دو کنسول سونی و مایکروسافت مردد مانده اند و منتظر اعلام قیمت هستند تا بالاخره تصمیم نهایی خود را بگیرند. به تازگی تصاویری از کنسول پلی استیشن 5 درز پیدا کرده است که نشان از روکش قابل جدا شدن دارد.

مهم ترین ویژگی طراحی کنسول PS5 دو صفحه پلاستیکی سفید رنگ هستند که شبیه ورق لازانیا به سخت افزار چسبیده اند. این دو روکش باعث ایجاد ظاهری پست مدرن شده است که با تمامی کنسول های قبلی سونی متفاوت است. تصاویری از خط تولید کنسول پلی استیشن 5 درز پیدا کرده است که نشان از روکش های قابل تعویض و جدا شدن دارد. برای دسترسی به سخت افزار، کافی است روکش را جدا کرد و آنگاه راحت حافظه را گسترش داد یا تعمیرات مورد نظر را انجام داد.

تصاویر گفته شده بعد از چند ساعت پاک شده اند اما می توانید در زیر نگاهی به آن‌ها بیندازید. قرار دادن روکش هایی با قابلیت جداشدن می تواند به فرایند تعمیر و تمیز کردن کمک کند. کافی است چند پیچ را باز کنید و مستقیما به سخت افزار دسترسی پیدا کنید. با توجه به اینکه گوشه هایی از ورق پلاستیکی از کنسول بیرون زده است، احتمال شکستن و جدا شدن وجود دارد. قابلیت تعویض می تواند مشکلات زیادی را حل کند.

اخیرا یکی از افراد نزدیک به سونی در مورد انتظار ژاپنی ها از فروش کنسول PS5 گفته است. این فرد باور دارد که 120 میلیون عدد از این کنسول بازی در طول 5 سال به فروش خواهد رسید و این رقم چند برابر میزان فروش کنسول Xbox Series X خواهد بود. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.