Joe-Rogan-Experience-gaming-pc-quake-waste-of-time-problem
یحیی رحیمی

جو روگان: بازی‌های ویدیویی مشکل ساز هستند و گیمرها تنها وقتشان را تلف می‌کنند

یحیی رحیمی 6 مرداد 1399 1 دیدگاه
629 بازدید

جو روگان، هنرپیشه، ورزش کار و پادکست ساز مشهوری در ایالات متحده آمریکا است. پادکست های او توسط افراد زیادی شنیده می شوند و مهمان های مشهوری هم در زمینه های مختلف همچون روان شناسی در برنامه او حضور داشته اند. او در جدیدترین قسمت از پادکست Joe Rogan Experience در مورد بازی های ویدیویی صحبت کرده است و آن‌ها را یک «مشکل» خوانده است و به نظر او تنها برای کودکانی ساخته شده است که می خواهند بی هدف وقتشان را تلف کنند.

جو روگان در پادکست شماره 1514 همراه Joe De Sena شد. هر دو پیرامون تفریح های مختلف و تولید محتوا در حین آن صحبت کرده اند. روگان گفته است: افرادی که از تفریح های حقیقی مانند ورزش دور هستند، نمی توانند الگوی خوبی برای فرزندانشان باشند. فرزندان آن‌ها در آخر به سمت مواد مخدر یا دیگر انواع اعتیاد مانند گیمینگ خواهند رفت که البته با وجود سرگرم کننده بودن اما نتیجه ای جز تلف کردن وقت نخواهد داشت.

او در ادامه از روش هایی برای بهبود بازی های ویدیویی گفته است که می تواند آن‌ها را پربار کند. او باور دارد که بازی های ویدیویی توانایی خاصی در زندگی عادی ما پدید نمی آورند و ما برای زندگی عادی نیاز به یک سری مهارت های اجتماعی داریم. طرفداران بازی های ویدیویی به صحبت های او واکنش نشان داده اند و گفته اند که بازی ها توانایی زیادی را به فرد یاد می دهند و همچنین باعث بهبود دید هنری و حتی ایجاد ارتباط بهتر میان افرادی با سلیقه های یکسان می شوند.

باید دقت کرد که هر کاری به اندازه خود می تواند مزیت هایی داشته باشد اما اگر کنترل نشود و بخش بزرگی از زندگی فرد را تشکیل دهد، آنگاه فرد از خود واقعی اش دور خواهد شد و توانایی های ذاتی که می تواند در دنیای بیرون برای او مقام و منزلت به دست آورد، از بین خواهند رفت. نظر شما در مورد صحبت های جو روگان چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    اکبر شیری

    مهمان

    وقتی آدم گم بشه تو دنیای بازی ها؛ با حرفاش موافقم
    اگر فقط جزئاً ازش برای تفریح استفاده کنه؛ نوچ؛ مشکلی نداره

    پاسخ دهید