Mixer
یحیی رحیمی

فیل اسپنسر: تعطیلی Mixer ناامیدکننده بود اما پشیمان نیستیم

یحیی رحیمی 1 مرداد 1399 بدون دیدگاه
279 بازدید

مایکروسافت در حرکت تعجب آوری سرویس استریم Mixer را برای همیشه تعطیل کرد. این در حالی است که سه سال پیش شاهد خریداری شدن آن توسط ردموندی ها بودیم و در این مدت بارها رقابت جدی میان این سرویس و توییچ را مشاهده کرده ایم. فیل اسپنسر در مصاحبه جدید خود از دلیل فروش میکسر گفته است.

Phil Spencerنا امید کننده است که بعد از مدت ها تلاش و برنامه ریزی برای گسترش این سرویس نتوانسته ایم به آنچه می خواهیم برسیم. من پشیمان نیستم زیرا که ما تصمیمات را با بهترین اطلاعات ممکن می گیریم. ما در صنعت بسیار خلاقی قرار داریم و این طور نیست که از نا امیدی و نرسیدن به اهدافمان ترسی داشته باشیم. مهم است که از امتحان ایده های جدید که ممکن است شکست بخورند هراسی نداشته باشیم.

مایکروسافت همیشه به دنبال امتحان ایده های تازه ای بوده است. چند سال پیش بخش تولید گوشی های همراه نوکیا توسط ردموندی ها خریداری شد و بعد از سالها تلاش و عرضه ده ها مدل گوشی مختلف با سیستم عامل ویندوزفون، پروژه به شکست منتهی شد و مایکروسافت تمامی برنامه ها برای ساخت گوشی هوشمند و ادامه به توسعه سیستم عامل ویندوز موبایل را کنار گذاشت.

میکسر هم از دیگر پروژه هایی بود که تلاش زیادی برای گسترش آن انجام شد. این سیستم به طرز روانی با تمامی سیستم عامل Xbox One یکپارچه شده بود و کاربران زیادی از آن استفاده می کردند. با انتشار آپدیت جدید کنسول اکس باکس وان، میکسر برای همیشه از سیستم عامل حذف خواهد شد و به جای آن پای فیس بوک گیمینگ به پلتفرم اکس باکس باز می شود.

مایکروسافت همکاری با فیس بوک را ترجیح می دهد و کاربران کنسول Xbox Series X همکاری بیشتری با فیس بوک خواهند دید. تعطیلی میکسر حاشیه هایی برای دو استریمر معروف آن به نام های Ninja و Shroud داشت و این دو قرار است به یوتیوب بپیوندند.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.