far cry 6
یحیی رحیمی

الهام تیم سازنده Far Cry 6 از کوبا: وقتی صحبت از جنگ چریکی می‌شود باید به کوبا برویم

یحیی رحیمی 26 تیر 1399 بدون دیدگاه
673 بازدید

یوبی‌سافت با معرفی بازی Far Cry 6 اطلاعات زیادی در مورد این بازی در اختیار ما گذاشته است. می دانیم که بازی در شهری به نام یارا جریان دارد که توسط یک دیکتاتور به نام آنتون اداره می شود و مردم به منظور رهایی از این دام تاریک، دست به شورش زده اند و جنگ چریکی به راه افتاده است. کشور کوبا مرکز جنگ های نامنظم است و در تاریخ خود مبارزان چون چه گوارا را به یادگار گذاشته است. یوبی‌سافت با الهام از این موضوع، شهر اصلی بازی فارکرای 6 را بر اساس کوبا ساخته است.

نوید خاوری، کارگردان داستانی بازی Far Cry 6 در مورد فرهنگ و مردم شهر یارا صحبت کرده است و نقطه شروع توسعه بازی را این طور توصیف کرده است:

navid khavariما می خواستیم داستانی در مورد انقلاب بگوییم و وقتی چنین داستانی روایت می کنید، جنگ چریکی نیز بخشی از آن است. وقتی جنگ چریکی را در نظر بگیرید باید به کوبا بروید و ما بسیار بسیار خوش شانسیم که توانستیم به کوبا برویم. تیم من حدود یک ماه آنجا سکونت داشت و در این میان با افراد زیادی صحبت کردیم و در مورد موسیقی و فرهنگ آن‌ها تحقیق کردیم و البته با چریک های سابق هم ملاقات هایی داشتیم.

اگر به تریلر معرفی بازی Far Cry 6 نگاهی بیندازید، کهنه بودن ماشین ها وفضای بازی را درک خواهید کرد. شهر یارا نمونه ای تغییر یافته از کوبا است که به دلیل تحریم ها سالهاست همان طور دست نخورده باقی مانده است:

این نقطه مهمی در توسعه بازی بود. ما می خواستیم داستان یک جنگ چریکی امروزی را روایت کنیم و در عین حال جزیره واقع در بازی هم از نظر زمانی فریز شده است. انگار به کارت پستالی از دهه 60 میلادی نگاه کنید، همه چیز دست و نخورده و قدیمی باقی مانده است.

بازی Far Cry 6 روز 18 فوریه منتشر خواهد شد.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.