ghost of tsushima
یحیی رحیمی

نمرات و بررسی های اولیه Ghost of Tsushima: سامورایی با ظاهر نینجا

یحیی رحیمی 25 تیر 1399 بدون دیدگاه
1,772 بازدید

بازی Ghost of Tsushima دو روز دیگر منتشر می شود و منتقدان امتیازهای خود را به این بازی انحصاری پلی استیشن 4 اعطا کرده اند. گوست آف سوشیما داستان یک سامورایی شجاع در جریان حمله مغول ها به ژاپن فئودال را روایت می کند و بازیکن با قرار گرفتن در قالب این سامورایی وارد نبردی عظیم با مغول ها می شود.

ساخت بازی Ghost of Tsushima توسط SuckerPunch Productions حدود 6 سال طول کشیده است و این آخرین عنوان انحصاری کنسول PS4 است. با توجه به نمرات و نقدهای اولیه می توان گفت با بازی سرگرم کننده و زیبایی روبه رو هستیم که می تواند اثر خوبی روی بازیکن و صنعت بازی بگذارد. با هم بخش کوتاهی از بررسی انجام گرفته توسط وب سایت های مطرح را بخوانیم.

GameSpot – 7/10

Ghost of Tsushima

داستان بازی Ghost of Tsushima در یک سوم آخر به اوج می رسد و پایان بندی فوق العاده را شاهد هستیم. پایان بازی دقیقا همان حس پایان فیلم های افسانه ای سامورایی را به من منتقل کرد. در کل المان های سینمایی زیبایی وجود دارند و دنیای جهان گستر بازی با وجود زیبایی از مشکلاتی رنج می برد. این بازی بهترین شیوه برای تجربه سواری اسب و قدم زدن در دنیای زیبا همراه با مبارزه و محیطی است که شما را به ادامه سوق می دهد. هر چند بازی یک کلاسیک بی نقص نیست اما در بسیاری از اوقات همین حس را منتقل می کند.

GamesRadar – 9/10

عرضه بازی نزدیک The Last of Us Part II برای استودیو سخت و استرس آور بوده است اما نیازی به استرس نیست و این بازی تجربه ای بی نظیر روی PS4 ارایه می هد و با وجود ویژگی هایی چون حالت کوروساوا و استفاده از فرهنگ ژاپن فئودال، موفقیت بازی تضمین شده است.

IGN – 9/10

Ghost of Tsushima

Ghost of Tsushima ماجراجویی غنی و عظیم در دنیای سامورایی است که بسیاری از اوقات من را با جلوه های بصری و سیستم مبارزه عالی میخ کوب کرد. معرفی آرام توانایی ها و ارتقای سلاح ها، شمشیربازی را مفرح و چالش برانگیز کرده است. در واقع 40 تا 50 ساعت برای اتمام بازی وقت نیاز است و بعضی جنبه های بازی نسبت به دیگر انحصاری های سونی نیاز به پولیش بیشتری دارد. به خصوص هوش مصنوعی دشمنان و بخش مخفی کاری.

USGamer – 4/5

GameSpot – 7/10

GamesRadar – 9/10

Trusted Reviews – 4/5

The Guardian – 3/5

IGN – 9/10

VGC – 3/5

Jeuxvideo – 7.5/10

Videogamer – 8/10

NME – 4/5

Shacknews – 9/10

Everyeye.it – 7.5/10

Game Informer – 9.5/10

Destructoid – 9.5/10

Daily Star – 5/5

Polygon – Unscored

The Verge – Unscored

ghost of tsushima meta

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.