eFootball-PES-2020-Ronaldinho
یحیی رحیمی

بازی PES 2021 تنها یک آپدیت خواهد بود؛ خبری از عرضه نسخه کامل نیست

یحیی رحیمی 24 تیر 1399 بدون دیدگاه
2,385 بازدید

بر اساس لیستی که داخل فروشگاه مایکروسافت پیدا شده است، کونامی به دلیل مشکلات ناشی از پاندمی کووید19، نسخه ای کامل از بازی PES 2021 منتشر نخواهد کرد و به جای آن به یک آپدیت فصلی بسنده می کند. این به معنی آن است که eFootball PES 2020 همچنان ادامه خواهد یافت و تنها یک آپدیت جداگانه با اسم PES 2021 در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت.

اثرات ویروس کووید19 روی تمام دنیا تاثیر گذاشته است و همان طور که می دانید، ورزش فوتبال ماه هاست که با تعطیلی دست و پنجه نرم می کند. لیگ های مختلف به تاخیر افتاده اند و به تازگی تعدادی از آن‌ها شروع به کار کرده اند. تعطیلی فصل اثر جدی روی بازی های PES و FIFA گذاشته است. زیرا که تاریخ فصل نقل و انتقالات جابه جا شده است و خبری از خرید و فروش تابستانی و اعمال تغییرات آن توسط دو کمپانی EA و کونامی نیست.

کونامی از چنین موضوعی باخبر است و به همین دلیل تصمیم برای انتشار یک نسخه کامل از سری بازی PES را کنار گذشته است. به جای آن آپدیت های فصلی منتشر خواهد شد و تغییراتی در زمینه بازیکنان و لیگ ها پدید خواهد آمد. بر اساس توییتی که توسط یکی از خبرنگاران نزدیک به کونامی منتشر شده است، آپدیت PES 2021 با قیمت مشخصی در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت و این آپدیت روی همان PES 2020 نصب خواهد شد.

pes 2021

EA در سوی دیگر بازی FIFA 21 را معرفی کرده است. این بازی از گرافیک کنسول های نسل جدید پشتیبانی می کند و ویژگی های تازه ای به آن اضافه شده است. مدتی پیش گفته شد که نسخه PC این بازی از ویژگی های جدید بهره نخواهد برد و تنها کنسول های Xbox Series X و PlayStation 5 قابلیت های جدید بازی را دریافت خواهند کرد. نظر شما چیست؟

منبع: DualSHockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.