death stranding
یحیی رحیمی

ارایه نسخه مجانی بازی Death Stranding با خرید کارت گرافیک Geforce RTX

یحیی رحیمی 21 تیر 1399 بدون دیدگاه
639 بازدید

بازی Death Stranding سال گذشته روی کنسول پلی استیشن 4 منتشر شد. بازخوردهای بازی گوناگون بود و عده ای طرفدار آن بودند و عده ای هم داستان و روند گیم پلی را نمی پسندیدند. کوجیما به منظور دریافت سود بیشتر، عرضه بازی روی پلتفرم PC را تایید کرد و قرار است هفته آینده شاهد انتشار این بازی باشیم. اگر به دنبال کارت گرافیک جدیدی می گردید، حالا زمان خوبی است که بازی دث استرندینگ را مجانی همراه آن دریافت دریافت کنید.

Nvidia امروز خبر از عرضه نسخه مجانی بازی Death Stranding به خریداران کارت گرافیک Geforce RTX داده است. می توان با خرید این قطعه یا لپ تاپ تازه ای که کارت گرافیک سری RTX داخل آن به کار رفته است، بازی جدید Kojima Productions را مجانی دریافت کرد. قیمت این کارت ها از 400 دلار شروع می شوند و تا 1200 دلار هم می رساند. می توانید از این لینک اطلاعات بیشتری دریافت کنید.

برای دریافت بازی به صورت مجانی باید کارت گرافیک را از فروشگاه های اعلام شده روی وب سایت Nvidia خریداری کنید. در این صورت یک کد مخصوص به خریدار اهدا می شود که بعد از آن قادر به فعال سازی کد روی برنامه GeForce Experience خواهد بود. با فعال سازی کد مخصوص کارت گرافیک، بازی به اکانت استیم خریدار اضافه می شود. باید دید آیا کارت گرافیک های موجود در ایران هم چنین قابلیتی ارایه خواهند کرد یا خیر.

انویدیا ایران را جزو کشورهای مورد پشتیبانی لیست نکرده است و البته باید یک کد مخصوص هم همراه کارت گرافیک دریافت شود. به هر حال اگر تازه کارت گرافیکی از سری RTX خریداری کرده اید، کد سریال را وارد کنید و نتیجه را با ما به اشتراک بگذارید. تا روز 31 اوت میلادی قادر به فعال سازی بازی خواهید بود.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.