PES 2020
یحیی رحیمی

PES حق امتیاز دو تیم بزرگ ایتالیایی را از دست داد

یحیی رحیمی 19 تیر 1399 بدون دیدگاه
555 بازدید

اگر به 10 سال پیش برگردیم و بازی های PES و FIFA را مقایسه کنیم، می بینیم که کونامی حق امتیاز استفاده از تمامی لیگ های مطرح اروپایی را در دست داشت. این کمپانی از آن زمان تا به حال لایسنس بسیاری از لیگ ها را از دست داده است و FIFA یک به یک آن‌ها را به چنگ آورده است. PES امروز حق امتیاز دو تیم بزرگ ایتالیایی به نام های آث میلان و اینترمیلان را هم از دست داد.

کونامی در مورد حق امتیاز از دست رفته گفته است که بازیکنان نباید نگران نسخه فعلی باشند و لباس و لوگو این دو تیم در بازی PES 2020 تکان نخواهند خورد. تغییرات جدید در نسخه های بعدی بازی PES اعمال خواهد شد. هر دو تیم آث میلان و اینترمیلان از همکاری با کونامی تشکر کرده اند و آن را تجربه ای رضایت بخش و مهم برای تیم هایشان عنوان کرده اند.

در سوی دیگر کونامی به بازیکنان اطمینان خاطر داده است که به دنبال امضای قرارداد با تیم های دیگری خواهد رفت و روابط تازه ای با تیم های جدید برقرار خواهد شد تا تجربه ای کامل از بازی eFootball به دست طرفداران این سری برسد. با توجه به اینکه حق امتیاز استفاده از دو تیم مطرح ایتالیا از دست رفته است، مشخص نیست این چه تاثیری روی لایسنس تیم فوتبال یوونتوس خواهد داشت.

یکی از برگ برنده های کونامی در رقابت با فیفا، حق امتیاز استفاده از لباس و بازیکنان اصلی تیم فوتبال یوونتوس است. فعلا خبری در این مورد منتشر نشده است و بعید است که تغییراتی به این زودی انجام گیرند. با لغو قرارداد میان تیم های میلانی و کونامی، این EA خواهد بود که حق امتیاز را به چنگ خواهد آورد و طرفداران این بازی در FIFA 21 قادر به استفاده از لباس و بازیکنان واقعی این دو تیم خواهند بود.

چند روز پیش مسابقات یورو 2020 در بازی PES 2020 به راه افتاد و می توانید از این محتوای جدید استفاده کنید. کونامی از برنامه ها خود برای نسخه بعدی بازی رونمایی نکرده است و منتظر خبرهای بیشتر باشید.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.