دانلود بازی Mini Motor Racing X برای PC
دانلود بازی Mini Motor Racing X برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Mini Motor Racing X Party Pack برای PC

پارسی گیم 13 تیر 1399 2 دیدگاه
5,268 بازدید

دانلود بازی Mini Motor Racing X Party Pack برای کامپیوتر

زمان کودکی ما یک بازی ماشین‌سواری وجود داشت که از اتومبیل‌های اسباب‌بازی در فضای خانه‌ای کوچک استفاده می‌کرد. ایده آن بازی در عنوان‌های دیگری تکرار شده است و استودیو The Binary Mill به کمک Nextgen Reality Pty بازی Mini Motor Racing X را راهی بازار کرده است که تجربه‌ای بی‌نظیر از اتومبیل‌رانی با خودروهای کوچک در طی پیست‌های فانتزی و جذاب ارائه می‌دهد. کافی است هدست واقعیت مجازی خود را روی سر گذاشته است و وارد دنیایی سراسر از خنده و سرگرمی شوید. مهم نیست از جنگل‌های استوایی می‌گذرید یا اینکه وسط صحرایی گرم به مسابقه می‌پردازید، آدرنالین همه‌جا همراه شما خواهد بود تا شمارا روی صندلی و مقابل رایانه‌تان میخکوب کند.

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های این بازی حالت Career آن است. ابتدا کارتان را با یک اتومبیل قراضه و ارزان شروع می‌کنید و آرام آن را ارتقا داده و با شرکت در رقابت‌های مختلف پیشرفت خواهید کرد و خود را به قله مسابقات اتومبیل‌رانی خواهید رساند. می‌توانید مسابقات را به‌صورت تکی جلو ببرید یا اینکه کنار دوستتان و به‌صورت Co-Op بازی کنید. ازجمله مودهای بازی تجربه فوتبال با اتومبیل‌های کوچک مسابقه است. در این حالت همراه توپ خواهید رفت و آن را به سمت دروازه حریف شلیک خواهید کرد که تجربه‌ای در نوع خودش بی‌نظیر ارائه می‌دهد. بیش از 52 پیست مختلف در بازی وجود دارند و قابلیت مسابقه در رقابت‌های آنلاین هم در اختیار شماست تا اوج هیجان این بازی را درک کنید. هدف اصلی بازی تنها ارائه یک تجربه سرگرم‌کننده و بامزه است که شما و دوستانتان را برای چند ساعت سرگرم کند.

مودهای مختلف بازی Mini Motor Racing X دست شمارا باز گذاشته‌اند. دریکی از آن‌ها قادر به مسابقه به‌صورت ایزومتریک هستید و دوربین از بالا مسابقه را نشان شما خواهد داد. نگران تصادف و برخورد در این بازی نباشید و همین بخش است که ماهیت هیجان‌انگیز بازی را تشکیل داده است. ممکن یکی از کنار تلاش به حذف شما از بازی کند و آن موقع باید با ضربه‌ای نشان دهید که به این آسانی از دور مسابقه خارج نخواهید شد. این بازی جایی برای ترسوها نیست، نیازی به نگرانی در مورد اتومبیل دوست‌داشتنی‌تان نداشته باشید و پا روی گاز بگذارید و در خیابان‌ها و پیست‌های جذاب بازی از نهایت سرعت لذت ببرید. بازی‌های مسابقه‌ای کمی مانند Mini Motor Racing X پیدا می‌شوند و این تجربه را به‌هیچ‌عنوان از دست ندهید. در این سبک بازی‌های Need for Speed Heat و Rocket League را هم تجربه کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Mini Motor Racing X Party Pack با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: 64-bit Windows 10.
Processor: Intel Core i3-6100 / AMD Ryzen 3 1200, FX4350 or greater.
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1050Ti / Radeon RX 470 or greater.
Storage: 2600 MB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: 64-bit Windows 10.
Processor: Intel i5-4590 equivalent or greater.
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 970 or AMD R9 290 or greater.
Storage: 2600 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Welcome to the world of Mini Motor Racing X! Strap yourself in, or strap on your VR headset, and jump into a nitro fuelled world where little cars mean BIG fun! Spanning across reclaimed ruins and scorched outbacks through to rain soaked docks and sunkissed tropical islands – Mini Motor Racing X will take you on a micro driving journey across the globe like no other.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    محمد

    مهمان

    سلام من بازی نصب کردم هنگام اجرا صفحه سیاهه

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به محمد

      پشتیبانی

      سلام
      پیش نیازهای بازی را نصب کنید
      سیستم و کارت گرافیک خود را آپدیت کنید
      مطمئن شوید حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی را در اختیار دارید
      انتی ویروس را غیرفعال و بازی را کرک کنید