پارسی گیم

دانلود بازی The Last Sky برای PC

پارسی گیم 12 تیر 1399 1 دیدگاه
7,425 بازدید

دانلود بازی The Last Sky برای کامپیوتر

جنگ می‌تواند اثرات مخربی روی روان سربازان بگذارد. بسیاری از سربازان بعد از برگشت از جنگ نیاز به جلسات مشاوره برای فرار از افکارشان پیدا می‌کنند. استودیو Little Guy Games با در نظر گرفتن این سربازان بازی کوتاه اما بسیار زیبای The Last Sky را روانه بازار کرده است. این بازی یک ماجراجویی آمیخته با المان‌های معمایی و همچنین پیدا کردن دلیل زندگی است که باعث ایجاد شخصیت‌های غنی بااحساس های انسانی شده است. شما به دنیای افکار و رؤیاهای شخصیت اصلی بازی نفوذ خواهید کرد و از زیبایی‌های دنیای ذهنش در کنار چالش‌ها و معماهایش لذت خواهید برد.

بازی The Last Sky شمارا در نقش یک کهنه سرباز ازجنگ‌برگشته به نام جیک قرار می‌دهد. جیک در نبردهای مختلفی شرکت داشته است و به نظر یک خلبان بمب‌افکن بوده است. به‌هرحال او با PTSD یا اختلال اضطراب پس از حادثه مواجه شده است که زندگی او را به جهنم تبدیل کرده است. همین باعث می‌شود او بالاخره آرامش خویش را بازیابد اما این به شما بستگی دارد که هر چه زودتر او را از افکار پلید و ناراحت‌کننده‌اش نجات دهید. با ورود به دنیای گسترده داخل ذهن او، گاهی به‌عنوان یک کودک و گاهی هم به‌عنوان یک پیرمرد در دنیایی زیبا. تمام آنچه می‌بینید در ناخودآگاه جیک جریان دارد که ماجراجویی فرح بخشی برای شما ساخته است. گیم پلی بازی آخرین آسمان به‌صورت معمایی و حل پازل پیش می‌رود. به این صورت که باید برای پیشبرد داستان در محیط اطراف بگردید و ممکن است با یک دربسته شده برخورد کنید و این دفعه مجبور به گشتن برای کلید بازگشایی درخواهید شد. در سوی دیگر سؤالات زیادی مدام در ذهن شما وجود دارد و داستان با صحنه‌های سینمایی، مدارک روی میز و دیالوگ‌های مختلف آن را جواب خواهد داد.

گرافیک بازی The Last Sky در نوع خودش بی‌نظیر است. دنیایی بسیار زیبا و رنگارنگ که نگاه به آن حس خوبی را به شما منتقل خواهد کرد. این در کنار موسیقی دل‌نشینی قرارگرفته است که تجربه بازی را کامل می‌کند. هر آنچه می‌بینید دنیای سورئال ذهن جیک است و این بار باید شما تصمیم بگیرید که چه‌کار کنید و چطور او را از درد و رنج رها کنید. تصمیم‌های شما اهمیت زیادی دارند و بر اساس آن‌ها پایان مشخصی را دریافت خواهید کرد. آخرین آسمان واقعیت را از یادتان خواهد برد و برای همیشه در دنیایی جادویی مخلوط با موسیقی زیبا و رقص نور به‌یادماندنی تنها خواهد گذاشت. در این سبک نگاهی به بازی‌های Brothers A Tale of Two Sons و Last Day of June داشته باشید.

در ادامه برای دانلود بازی The Last Sky با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Intel 2nd Generation CPU
Memory: 6 GB RAM
Graphics: AMD Radeon HD 6800 or GeForce GTX 560
Storage: 5 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

The Last Sky is a narrative puzzle adventure about life, loss, and love. Through its meditative, dreamlike atmosphere you are invited to embark on a journey into Jake’s mind, contemplating the opposites of life & death, fear & love, and loss & hope.
A visual odyssey about the beauty and sorrow of life, explore Jake’s past, present, and future, as you progress through the mysterious multi-branching storyline. Enter a surreal dream world, where to overcome the past, Jake must reconnect with the present and the choices that you make will lead to one of several uniquely crafted endings.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    صبا

    مهمان

    خیلی مشتاقم زودتر دانلود بشه وبازیش کنم به نظر بازی متفاوتی میاد

    پاسخ دهید