Cyberpunk-2077
یحیی رحیمی

جزئیات حالت Ray-Tracing بازی Cyberpunk 2077 اعلام شد

یحیی رحیمی 8 تیر 1399 بدون دیدگاه
514 بازدید

Nvidia و استودیو CD Projekt RED سال گذشته از ویژگی Ray-Tracing برای نسخه PC بازی Cyberpunk 2077 پرده برداشتند. کمپانی انویدیا آپدیت تازه ای در مورد نحوه فعال شدن و تغییرات ویژگی ره گیری پرتو روی این بازی منتشر کرده است.

ابتدا باید گفت که از فناوری DLSS 2.0 در نسخه PC بازی Cyberpunk 2077 استفاده شده است. این ویژگی می تواند 4 اثر مختلف قابلیت ری تریسینگ را به صورت هم زمان روی بافت های بازی وارد کند. اولین اثر روی آسمان و نورپردازی روی سطوح مختلف خواهد بود و تمامی بیلبوردها و تابلوهای گوناگون سراسر شهر با رنگ کاملا طبیعی نمایش داده خواهند شد و نور خورشید به صورت طبیعی روی آن‌ها خواهد تابید و بازتاب نور بسیار مشابه واقعیت است.

این ویژگی باعث شده است که نور ماه مشابهت زیادی به حالت واقعی داشته باشد و چهره شهر در شب بسیار زیبا باشد. دیگر ویژگی روی سایه ها تاثیر می گذارد. فناوری به کار گرفته شده تمامی سایه ها را به صورت واقعی رندر می کند که نتیجه آن دنیایی کاملا مطابق دنیای واقعی ماست. می توانید در اسکرین شات های منتشر شده در مورد اثرات مختلف Ray-Tracing روی گرافیک بازی Cyberpunk 2077 اطلاعات بیشتری کسب کنید.

هنوز مشخص نیست آیا نسخه Xbox Series X و PS5 این بازی چنین سطحی از دقت را خواهند داشت یا خیر. چند روز پیش گفته شد که یک نسخه ارتقا یافته برای عرضه روی این کنسول ها در دست ساخت است. نسخه ارتقا یافته در صورت خرید نسخه پایه بازی به صورت مجانی در اختیار شما خواهد بود. فعلا مشخص نیست این نسخه چه تغییراتی خواهد داشت.

در استریم زنده گیم پلی بازی سایبرپانک 2077 شاهد معرفی سیستم های جدیدی بودیم. از جمله آن‌ها می توان به قابلیت Braindance اشاره کرد که مشابه چشم بینای بازی The Witcher 3 است. این ویژگی به بازیکن اجازه می دهد تا هویت اصلی افراد را ببیند و در مورد اتفاقات بازی بهتر تصمیم بگیرد.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.