دانلود بازی Iron Danger برای PC
دانلود بازی Iron Danger برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Iron Danger برای PC

پارسی گیم 7 تیر 1399 1 دیدگاه
3,960 بازدید

دانلود بازی Iron Danger برای کامپیوتر

در میانه دنیای بزرگ و گسترده ما که با جنگل‌ها، دریا و مناطق مختلفی پوشیده شده است، شهری به نام کالوالا چون یک شورشی در مقابل خدایان و تمامی سیستم آن‌ها ایستاده است. دردسر بزرگی که درنهایت به نبردی عظیم منجر شده است. بازی Iron Danger از آخرین ساخته‌های استودیو Action Squad Studios که توسط Daedalic Entertainment راهی بازار شده است. آیرون دنجر یک عنوان فانتزی است که بر اساس افسانه‌های فولکلور فنلاندی ساخته‌شده که دنیایی بسیار گسترده و بزرگ را نشان می‌دهد که انسان‌های آن در میانه جنگی عظیم گیر افتاده‌اند و برای به دست آوردن صلح باید ساعت‌ها در گیم پلی آن‌که رگه‌هایی از اکشن نقش‌آفرینی در آن یافت می‌شوند غرق شد.

درگیری بزرگی میان انسان‌ها و خدایان پیش‌آمده است. ملکه جادوگران از سمت شمال با ارتشی مجهز به سمت شهر حمله کرده است و به دنبال انتقام است. در سوی دیگر خدایان نیز بیکار ننشسته‌اند و با قدرت‌هایی که در دست دارند، وضعیتی آشفته ایجاد کرده‌اند. شما در بازی Iron Danger نقش یک دختر روستایی را بر عهده خواهید داشت که قدرت‌هایی از نسل‌هایش پیشین به او رسیده است و می‌تواند با استفاده از آن‌ها جلوی مرگ را بگیرد. شما باید با استفاده از قدرت‌ها او، دنیای اطراف را تحت کنترل خود درآورید و جنگ را میان ملکه جادوگران و شهر کاوالا به پایان برسانید. این جنگ به نفع هیچ‌کس نخواهد بود و بهترین کار دست‌یابی به صلحی تازه است که به همت شما انجام خواهد شد. در اوایل بازی قدرت شما ضعیف است که باید با تمرین و انجام مراحل مختلف، آن را تقویت کنید.

گیم پلی بازی Iron Danger به‌صورت نوبتی پیش می‌رود. هر بار چالش‌هایی در مقابل شما قرار می‌گیرند و مهم نیست که حریفی قدرتمند باشد یا اینکه حل معمایی سخت، باید آن را به بهترین شیوه انجام دهید و از قدرت‌های خود نیز برای این کار استفاده کنید. اعمالی چون به آتش کشیدن دشمن و پرتاب آن‌ها به سیاه‌چال نیز بخشی از گیم پلی جذاب بازی است و حتی قادر به نصب تله‌های مخصوصی برای دشمن خواهید بود. گیم پلی بسیار گسترده است و گزینه‌های مختلفی را در اختیار شما قرار می‌دهد. به خودتان بستگی دارد که چه راهی را انتخاب کنید و بازی در این مورد دست شمارا باز گذاشته است. مهم‌ترین ویژگی بازی آیرون دنجر نیز کنترل زمان است که با استفاده از آن قادر به بازگردانی تایم بازی خواهید بود تا استراتژی دیگری را پیاده کنید. بازی‌های Grim Dawn و Divinity Original Sin را هم در این سبک تجربه کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Iron Danger با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: 64-bit Windows 10
Processor: Intel CPU Core i5 3.3GHz / AMD CPU FX-8320
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 960 3GB / AMD R9 280 3GB
DirectX: Version 11
Storage: 14 GB available space
Sound Card: DirectX 9.0c compatible
Additional Notes: Requires a 64-bit processor and operating system

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: 64-bit Windows 10
Processor: Intel CPU Core i7 4.00GHz / AMD Ryzen 5 2600
Memory: 12 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 1060 6GB / AMD RX 580 6GB
DirectX: Version 12
Storage: 14 GB available space
Sound Card: DirectX 9.0c compatible
Additional Notes: Requires a 64-bit processor and operating system

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

In a uninhabitable Siberian wilderness, in a wake of October Revolution, a group of passengers survives the mysterious catastrophe of Trans-Siberian railway train. They must endure in a harsh ice-clad climate until rescue arrives. Facing many dangers, their own weaknesses and, above all, their own prejudice. People from different social classes have to unite and make decisions that often go against their beliefs, either by putting them to the test or by completely breaking them. Will they survive and at what cost is only up to the player.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 7.74 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    محمد

    مهمان

    سلام نسخه fitt girl رو دانلود ونصب کردم ولی وقتی داخل بازی میزنم new game از بازی پرتم میکنه بیرون و اخطار unity میده.چکار کنم.ممنون میشم راهنمایی کنید مرسی.

    پاسخ دهید