دانلود بازی The Light Remake برای PC
دانلود بازی The Light Remake برای PC پارسی گیم

دانلود بازی The Light Remake برای PC

پارسی گیم 27 خرداد 1399 5 دیدگاه
15,411 بازدید

دانلود بازی The Light Remake برای کامپیوتر

تابه‌حال مستندهایی را دیده‌اید که کره زمین را بعد از انقراض فرضی انسان به تصویر می‌کشند؟ جایی که ساختمان‌ها و خودروها تماماً خالی‌شده‌اند و هیچ خبری از انسان نیست. همه‌چیز در سکوت کامل قرار دارد و طبیعت نیز به گسترش خود ادامه داده است؟ اگر که این نوع مستندها را دیده‌اید خبر خوبی برایتان داریم. استودیو Носков Сергей بعد از ساخت دوبازی نه‌چندان معروف حالا ما را با دنیای جدیدی مواجه کرده است. بازی The Light Remake تماماً در مورد شماست. جایی که بقایای رهاشده از زندگی انسانی دیده می‌شود و طبیعت تماماً در غیاب انسان جان تازه‌ای گرفته است. این دنیایی است که شاید تنها و ساکت باشد اما زیبایی منحصربه‌فردی دارد.

بازی The Light Remake اما بازسازی عنوانی است که در سال 2012 منتشر شد. این‌یک بازی با تکیه‌بر محیط اطراف است که تماماً در مورد آینده کره زمین در غیاب انسان‌هاست. می‌توانید دنیای زیبای آن را در نقشه‌ای بزرگ بگردید و بالاخره راز غیب شدن انسان‌ها را پیدا کنید. این امر توسط حل معماها و جستجو در فضای بازی انجام می‌شود. درواقع یک سری پیام‌های متنی وجود دارد که باید آن‌ها را بخوانید و با استفاده از آن‌ها معنی داستان را پیدا کنید. غیرازآن سکوت ترسناکی همه‌جا را فراگرفته است و ممکن است حتی شمارا به وحشت بیندازد. به‌هرحال این همین فضایی است که توسعه‌دهندگان به دنبال ایجادش بوده‌اند. فضایی با روایت اول‌شخص که در سکوت پیش می‌رود و ممکن است به‌یک‌باره موجودی روی سر شما خراب شود و این سکوت را با فریادی مهیب بکشند.

بازی The Light Remake از داستانی با المان‌های فلسفی استفاده می‌کند. بسیاری باور دارند که انسان طبیعت و کره زمین را بازیچه اهداف خود قرار داده است و این بازی بالاخره نفس تازه‌ای برای کره آبی و دوست‌داشتنی ما خواهد بود. در طول بازی یک سری تصمیم‌ها نیز باید بگیرید و همین باعث شده است که در آخر شاهد دو پایان باشیم. درنتیجه حواستان باشد که یک داستان خطی را دنبال نمی‌کنید و این ذات ماجراجویی و جستجو است که گیم پلی را پیش می‌برد. بازی حدود 2 ساعت داستان دارد و می‌توانید سریعاً آن را به تروفی های خود اضافه کنید اما تجربه‌ای که در اختیار شما می‌گذارد بی‌نظیر است و قطعاً ارزش چند بار تجربه را دارد. در این سبک بازی‌های Narcosis و Chernobylite را هم امتحان کنید.

در ادامه برای دانلود بازی The Light Remake با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Intel Core i3 4170
Memory: 3 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 275, GeForce GT
DirectX: Version 9.0
Storage: 1700 MB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7/10
Processor: Intel Core i7 4930K
Memory: 3 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 960, GTX 970
DirectX: Version 10
Storage: 1700 MB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

There is only you, the abandoned remains of a former life and the flourishing nature that feels great in the absence of man. This world is both gloomy and empty, but so incredibly beautiful.
The Light is a remake of the original 2012 game, an atmospheric author’s parable about our place in this world, life and death. Explore a mysterious territory filled with a variety of details that reveal the story. Solve logic puzzles and explore text messages.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 5 دیدگاه
  • Avatar

    اهورا

    مهمان

    اینتل دایموند ار هستش گرافیکم جواب میده بازی ؟
    رم چهار فظای خالی هم زیاد دارم

    پاسخ دهید
  • Avatar

    arash

    مهمان

    بازی بدی نیست سرگرم کننده هست

    پاسخ دهید
  • Avatar

    ارشيا

    مهمان

    ببخشيد بازي صحنه ترسناک هم داره؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Zsm

    مهمان

    بازی خوبیه
    میشه یه نفر رمز قفل روی کمد و بگه؟؟

    پاسخ دهید
    • Avatar

      محمدرضا در پاسخ به Zsm

      مهمان

      سلام میشه لطفا بگید چگونه باید بازی رانصب کنیم؟