Nvidia
یحیی رحیمی

جزئیات بیشتری از سینک گرمایی Nvidia Ampere RTX 3080 منتشر شد

یحیی رحیمی 22 خرداد 1399 بدون دیدگاه
420 بازدید

چند روز پیش شایعه ای در مورد کارت گرافیک RTX 3080 منتشر شده بود و حالا این شایعه توسط یک کاربر رددیت دامن شده شده است. این فرد تصاویری از سینک گرمایی Nvidia Ampere RTX 3080 را منتشر کرده است و به نظر می رسد که شایعات قبلی درست بوده اند زیرا که تصاویری کاملا مشابه با طراحی بسیار پیشرفته را شاهد هستیم.

تصویری که در پایین مشاهده می کنید توسط کاربری به نام LeeJiangLee منتشر شده است و البته هیچ گونه اطلاعات بیشتری را منتشر نکرده است. در کارتن می توان سه هیت سینک را مشاهده کرد که کاملا با آنچه قبل دیده بودیم هم خوانی دارند و به نظر می رسد که فیت کارت گرافیک جدید Nvidia Ampere RTX 3080 باشد. همچنین کیفیت تولید به نظر از نمونه نهایی خبر می دهد و نمونه ای اولیه را شاهد نیستیم.

تصاویر منتشر شده خود گویای همه چیز هستند و نیازی به توضیح بیشتر نیست. بسیاری باور دارند که انویدیا در ماه سپتامبر میلادی نسل تازه کارت گرافیک های خود را به بازار منتشر خواهد کرد و این تصاویر نیز در تایید صحبت های آن‌ها منتشر شده است. به هر حال شایعه سریعتر از چیزی که فکر می کردیم در حال گردش است و باید دید که در آخر چه خواهد شد.

rtx 3080

اگر واقعا شاهد سری 30 کارت گرافیک RTX باشیم، احتمالا مدل های مختلفی همچون RTX 3080، RTX 3080 Ti/Super و RTX 3090 Ti/Super را شاهد خواهیم بود. این آخرین مدل یک غول سخت افزار خواهد بود که احتمالا مصرف انرژی آن تا 350 وات بالا خواهد رفت. یک سری گمانه زنی ها در مورد قیمت نسخه Founders Edition نیز بیان شده است و بر اساس آن‌ها، تنها قیمت قالب روی کارت گرافیک که از جنس کربن است، 150 دلار خواهد بود. در نتیجه قیمت نهایی بالایی را خواهیم دید. نظر شما چیست؟

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.