World War 3
یحیی رحیمی

باز نشر بازی World War 3 با ظاهر و ناشر جدید

یحیی رحیمی 19 خرداد 1399 بدون دیدگاه
1,762 بازدید

شوتر مدرن World War 3 با ظاهر تازه و ناشر جدیدی برخواهد گشت. به تازگی استودیو The Farm 51 از همکاری با ناشر جهانی به نام MY GAMES گفته است که بیشتر به دلیل بازی Warface شناخته می شود. این استودیو علارغم اعطای حق نشر بازی، هنوز کنترل بازی و توسعه را به دست خواهد داشت و ناشر تنها در زمینه های بازاریابی و تبلیغات و ایجاد یک جامعه کاربری بزرگ یاری رسان خواهد بود.

بازی World War 3 چندی پیش روی استیم منتشر شد و چندان مورد حمایت قرار نگرفت. گفته شده است افرادی که بازی را خریداری کرده اند، هنوز قادر به تجربه آن خواهند بود و فعلا چیزی در مورد تغییر در مدل بیزینس بازی و همچنین قیمت آن عنوان نشده است. حتی ممکن است بازی کاملا مجانی شود. قرار است اطلاعات کامل در اواخر سال 2020 منتشر شوند.

خالق استودیو The Farm 51 در بیانیه ای گفته است: « همکاری ما با MY GAMES این اطمینان را می دهد که شیوه ای جهانی برای انتشار بازی World War 3 در دست داریم و این در حالی است که هنوز به ایده های اولیه خود خواهیم چسبید و تنها روی هسته گیم پلی و بهبود مکانیسم های بازی کار خواهیم کرد.»

World War 3

در ادامه روند انتشار آپدیت های تازه برای بازی نیز مشخص شده است. قرار است نقشه ها و سلاح های جدیدی به بازی اضافه شوند و این تنها بخشی از ماجراست. در مورد تغیرات فنی نیز باید گفت که سیستم حرکتی کاملا جدیدی پایه گذاری می شود و البته رابط کاربری نیز از این رو به آن خواهد شد. تیم توسعه به این نتیجه رسیده اند که بازی تا آخر سال 2018 محبوب بوده است اما مشکلات اساسی باعث کاهش تعداد بازیکنان شده است. نظر شما چیست؟

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.