Metro Exodus
یحیی رحیمی

بازی های تازه سرویس PlayStation Now: با Metro Exodus و Dishonored 2 همراه شوید

یحیی رحیمی 14 خرداد 1399 بدون دیدگاه
672 بازدید

سرویس استریم بازی سونی، PlayStation Now ، شاهد اضافه شدن چندین بازی بزرگ در ماه ژوئن است. عنوان پساآخرالزمانی Metro Exodus به تازگی اضافه شده است و همچنین بازی Dishonored 2 ساخته آرکین نیز حالا در اختیار شماست تا بدون پرداخت هیچ گونه مبلغ اضافه، آن را روی کنسول PS4 خود دریافت کنید.

اولین بازی ماه ژوئن سرویس پلی استیشن ناو، Metro Exodus است. این نسخه از بازی داستان 2 سال پس از حوادث نسخه Metro: Last Light را روایت می‌کند و این بار در سال 2036 میلادی قرار داریم. جهان 23 سال پیش توسط یک جنگ هسته‌ای نابودشده است و همان‌طور که گفتیم بازیکن در نقش Artyom بیست‌وسه‌ساله خواهد بود که به همراه گروهش به دنبال فرار از شهر مسکو هستند. این بازی تا روز 30 نوامبر در دسترس خواهد بود.

در سوی دیگر با عنوان Dishonored 2 روبه رو هستیم که یک دنباله فوق العاده و ساخته استودیو Arkane است. به لطف دو شخصیت اصلی و قابل بازی در Dishonored 2 ما شاهد گیم پلی بسیار غنی‌تری در این نسخه هستیم و شما می‌توانید هر یک از مراحل را با راه‌های بسیار متفاوتی انجام دهید، این دو شخصیت قدرت‌های بسیار متفاوتی نسبت به یکدیگر خواهند داشت و توانایی ها و گجت های مختلفی نیز دارند که باعث ایجاد مراحل فوق العاده ای شده است.

آخرین بازی که این ماه اضافه شده است نیز NASCAR Heat 4 از آخرین ساخته های مانستر گیم است. این بازی یک عنوان ریسینگ و رقابتی است که شبیه ساز رقابت های نسکار آمریکاست و هیجان خاصی را به همراه دارد. می توانید با پرداخت 10 دلار در ماه، عضو این سرویس آنلاین شوید و اجازه تجربه بیش از 800 بازی مختلف را بدون پرداخت مبلغ اضافه دریافت کنید. سونی برای شروع، تجربه مجانی 7 روزه را در اختیار شما قرار داده است.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.