انیماتور Metro Exodus
یحیی رحیمی

انیماتور Metro Exodus در عملیات دفاع از اوکراین جان باخت

یحیی رحیمی 12 مهر 1401 1 دیدگاه
266 بازدید

آندری کورزینکین، انیماتور بازی Metro Exodus به دلیل جراحت‌های شدید در طی یک عملیات نظامی دفاع از اوکراین جان سپرد. کورزینکین همانند دیگر بازی‌سازهای اوکراینی تصمیم به دفاع از کشورش گرفت و به‌منظور راندن نیروهای روسی از مرزهای این کشور به ارتش پیوست. وی که جزو کارمندان باسابقه استودیو 4A Games بود، جان خود را در عملیات دفاع از اوکراین از دست داد.

خبر مرگ انیماتور Metro Exodus توسط لئونید استپانوف، همکار وی در استودیو 4A Games منتشر شد. استپانوف مدتی پیش به استودیو Gunzilla Games پیوست و در حال حاضر هم برای شرکت رمدی، خالق بازی مکس پین کار می‌کند. وی در صفحه توییتر خود نوشت: «یک پویانمای بااستعداد، یک فرد خارق‌العاده و یک قهرمان واقعی. آسوده بخواب رفیق، ما همگی دل‌تنگ تو هستیم». آندری به دلیل فعالیت‌هایش در استودیو 4A Games و بازی مترو شناخته می‌شود. او انیمیشن‌های متعدد و باکیفیتی خلق کرده بود.

انیماتور Metro Exodus

پایان رویای انیماتور Metro Exodus

وی در ادامه افزود که آندری از کوری بارلوگ، کارگردان بازی گاد آو وار درس‌های زیادی یاد گرفته و از کار او الهام می‌گرفت. وی از کیفیت کارگردانی و سینماتوگرافی بازی خدای جنگ شگفت‌زده بود و دوست داشت که پا در مسیر وی بگذارد. هر دو در شروع زندگی حرفه‌ای خود انیماتور یا پویانما بودند. آندری کورزینکین در طی چند سال اخیر، مهارت‌های تازه‌ای در حوزه بازی‌سازی از جمله طراحی و کدنویسی آموخت و آرزو داشت که روزی پروژه رؤیاهایش را بسازد. متأسفانه وی به دلیل جراحت‌های جنگی ناشی از حمله روسیه به اوکراین جان باخت.

انیماتور ارشد بازی Metro Exodus با انتشار توییت کوتاهی اظهار ناراحتی کرد و نوشت که هیچ واژه‌ای نمی‌تواند غم وی را نشان دهد. دیگر همکار از استودیو 4A Games هم به نام ویتالی کدا در صفحه لینکداین به توصیف وی پرداخت. او نوشت که آندری همیشه نگرش مثبتی به زندگی داشت و اینکه این نگرش باعث می‌شود تا بقیه کارمندان هم انرژی بگیرند. جنگ اوکراین تأثیر بسیار زیادی روی صنعت بازی این کشور گذاشته و بسیاری از استودیوها به دیگر کشورها منتقل شده‌اند و تعدادی از بازی‌سازها هم به ارتش پیوسته‌اند.

حمله نظامی روسیه به اوکراین سال گذشته آغاز شد و جدال میان شرق و غرب ماه‌هاست که ادامه دارد. ما به‌عنوان بخشی از جامعه بازی‌های ویدیویی در پارسی گیم به دوستان و خانواده آندری کورزینکین تسلیت می‌گوییم و امیدواریم که این جنگ در سریع‌ترین زمان ممکن پایان یابد.

منبع: Wccftech

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • makan_art

    makan_art

    مهمان

    واقعا جای تاسف داره.این جنگ ها و درگیری های نظامی سیاسی روی زندگی هممون تو دنیا تاثیر داره.امیدوارم به زودی اون روزی برسه که ظلم در تمام دنیا از بین بره و ظالمان و دیکتاتوران از روی سیاره مون محو بشن و به زبالدان تاریخ انداخته بشن.
    آسوده بخواب رفیق که هیچوقت ایده ها و ارمانها از بین نمیرن و تا ابد زنده میمونن.
    ممنون از تیم خوب پارسی گیم بخاطر پوشش این خبر.

    پاسخ دهید