Dying Light 2
یحیی رحیمی

Dying Light 2 در آخرین مرحله ساخت؛ استودیو به دنبال سورپرایز است

یحیی رحیمی 11 خرداد 1399 بدون دیدگاه
519 بازدید

استودیو Techland چند وقتی است در حال ساخت بازی Dying Light 2 است و قول داده بود که در بهار امسال آن را منتشر کند. هر چند که بازی به دلیل پولیش و رفع باگ نهایی تاخیر خورد. یک سری گزارش ها نیز از به مشکل خوردن در روند توسعه بازی اشاره داشتند که تکلند تمامی آن‌ها را رد کرد. حالا طراح اصلی بازی در گفتگو با The Escapist از وضعیت فعلی بازی گفته است.

Ola Sondej از پیشرفت رضایت بخش توسعه بازی Dying Light 2 گفته است:

توسعه بازی دقیقا مشابه آنچه در اوایل سال برنامه ریزی کرده بودیم پیش می رود. تقریبا بیش از 4 سال است که روی این بازی کار می کنیم و اساس بازی همانی است که اوایل داشتیم. البته که فرایند طبیعی توسعه بازی در آخر به تکامل نهایی می رسد. این کار توسط فاکتورهایی چون بهبود و پولیش انجام می شود.

اما سوال اصلی این است که بعد از 4 سال بالاخره بازی منتشر خواهد شد یا خیر؟ از آنجایی که به نسل بعدی کنسول ها نزدیک می شویم، سوالات در مورد عرضه آن روی Xbox Series X نیز پیش می آید. هر چند که به این سوال دقیقا جواب داده نشده است اما طراح بازی از ورود به آخرین مرحله توسعه گفته است:

یک تیم کامل در Techland در حال کار روی اعلامیه ها و تاریخ انتشار برای هر بازی و بخشی از محتوا هستند و من می دانم که آن‌ها می خواهند بازیکنان را سورپرایز کنند. برای همین این لذت را جامعه کاربری نمی گیرم. تنها چیزی که می توانم بگویم این است که آخرین مرحله پروژه در دست انجام است و ما نیاز به حمایت شما داریم.

بازی Dying Light 2 در حال توسعه برای کنسول های نسل هشتم و PC است. اطلاعات در مورد کنسول های نسل بعدی در دست نیست. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.