amd
یحیی رحیمی

تغییرات آپدیت جدید کارت گرافیک AMD: حل مشکل سیاهی صفحه

یحیی رحیمی 10 خرداد 1399 بدون دیدگاه
1,262 بازدید

با نزدیک شدن به زمان انتشار آپدیت جدید ویندوز 10، تولید کننده های کارت گرافیک شروع به انتشار آپدیت جدیدی کرده اند. AMD نیز بعد از Nvidia دست به چنین کاری زده است و خوشبختانه مشکلات متنوعی را حل کرده است. از همین الان می توانید آپدیت درایور Adrenalin 20.5.1 را دریافت کنید.

AMD لیست تغییرات این آپدیت را هم منتشر شده است و خوشبختانه مشکلات سیاهی صفحه که برای تعدادی از کاربران پیش آمده بود حل شده است. این مشکل باعث شده بود که هیچ گونه تصویری از کارت گرافیک به صفحه نمایش ارسال نشود. برای حل مشکل، آپدیت را نصب کنید و سیستم را یک بار ریبوت کنید.

همچنین هنگام تجربه یک سری از بازی ها مانند Destiny 2 با هنگ و لگ مواجه می شدیم و این مشکل نیز حل شده است. بازی Overwatch هم از چشم این آپدیت دور نمانده است و مشکلاتی که باعث می شد هنگام ورود به بازی، با لگ و صفحه سیاه مواجه می شدیم رفع شده است.

بیشتر شکایات نسبت به نشان دادن صفحه سیاه و اخلال در روند کار کارت گرافیک مربوط به کاربرانی بود که از کارت گرافیک سری Radeon RX 5000 استفاده می کردند. مشخص نیست که این مشکل از کجا پیدا شده است اما باید گفت که از ماه دسامبر 2019 تا به حال، گزارش هایی در این مورد منتشر شده اند.

AMD ماه گذشته از کاربران درخواست کرد که بازخوردهای خود را به صورت دقیق منتشر کنند و به نظر این بازخوردها توانسته در حل مشکل چاره ساز باشد. پیدا کردن دلیل مشکل کار سختی است زیرا که مشخص نیست این صفحه سیاه مربوط به درایور کارت گرافیک است یا اینکه از سیستم ناشی می شود. به هر حال آپدیت تازه کارت گرافیک AMD این مشکل را حل کرده است و علاوه بر آن نیز یک سری باگ های مختلف برطرف شده اند.

می توانید از اینجا و با مراجعه به وب سایت خود ای ام دی درایور جدید را دانلود کنید.

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.