Far Cry 5
یحیی رحیمی

بازی Far Cry 5 را این آخر هفته مجانی تجربه کنید

یحیی رحیمی 8 خرداد 1399 بدون دیدگاه
1,153 بازدید

بازی Far Cry 5 دو سال پیش به بازار عرضه شد و پیشرفت فوق العاده زیادی نسبت به نسخه چهارم بازی از لحاظ بصری و گیم پلی داشت. یوبی‌سافت مدت هاست به دنبال بهبود این فرانچایز است و این نسخه نشان داد که پتانسیل زیادی دارد. هر چند که شاید بعد از دو سال بازی به دست فراموشی سپرده شده باشد اما یوبی‌سافت چند روز مجانی را برای این بازی در نظر گرفته است تا اگر کسی آن را بازی نکرده است، فرصت این کار را داشته باشد.

در Far Cry 5 کنترل یک کلانتر را به دست می‌گیرید که به کمک چند نفر سعی می‌کند فرقه‌ی منحرف قصه‌ی بازی و رهبر آن را از بین ببرد. محیط بازی بسیار بزرگ‌تر وزنده‌تر از قبل شده و در Far Cry 5 هم‌چنین با سلاح‌ها و مجموعه‌ای وسایل نقلیه‌ی جدیدتر سروکار خواهید داشت. بازی به‌صورت اکشن اول‌شخص است و دارای محیط جهان باز است. بازیکنان می‌توانند از وسایل نقلیه مختلف مانند ماشین، قایق و هواپیما بهره گیرند و سلاح‌های متنوعی نیز برای عاشقان این بازی در نظر گرفته‌شده است.

بازی Far Cry 5 حالا به مدت چند روز مجانی شده است و دقت کنید که تنها توانایی تجربه بازی را دارید و بعد از اتمام این چند روز، باید بازی را خریداری کنید. هر چند که چند روز برای تجربه بخش مولتی پلیر بازی کافی خواهد بود و اگر آن را بپسندید، می توانید با تخفیف 75 درصدی بازی را خریداری کنید.

در حال حاضر نسخه استاندارد به قیمت 15 دلار در دسترس است و همچنین نسخه طلایی بازی نیز 22.5 دلار قیمت دارد. همچنین نسخه کامل بازی که همراه پیش درآمد Far Cry: New Dawn است هم تخفیف خورده است و اگر مایل به شروع حرفه ای بازی هستید، این نسخه ها می تواند شروع خوبی باشد.

از فردا 29 مه قادر به دریافت بازی از خود وب سایت یوبی‌سافت خواهید بود و تا روز 31 مه به شما اجازه بازی داده می شود.

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.