valorant
یحیی رحیمی

تاریخ انتشار رسمی بازی Valorant مشخص شد

یحیی رحیمی 2 خرداد 1399 بدون دیدگاه
778 بازدید

بازی Valorant در اواسط ماه آوریل میلادی بود که وارد مرحله دسترسی اولیه و بتا شد. حالا Riot Games تاریخ انتشار رسمی این بازی را اعلان کرده است و می دانیم که نسخه شماره 1.0 و بدون مشکل بازی از آنچه که فکر می کردیم زودتر منتشر خواهد شد.

ریوت گیمز در حساب توییتر خود از تاریخ انتشار بازی Valorant روی PC پرده برداشته است و با این حساب روز 2 ژوئن 2020 یا 13 خرداد 1399 منتشر خواهد شد. تقریبا دو هفته تا رسیدن به این تاریخ فرصت باقی مانده است و به نظر توسعه دهندگان به شدت در حال کار روی این بازی هستند تا بتوانند بازی را بدون مشکل در اختیار طرفداران بازی قرار دهند. هر چند شرایط پیش آمده در دنیا روند آن را سخت کرده است.

انتشار رسمی بازی Valorant یک سری ویژگی های جدید را هم به همراه خواهد داشت. برای نمونه یک شخصیت تازه در کنار دیگر شخصیت ها اضافه خواهد شد و همچنین نقشه تازه ای نیز طرفداران را در یک مود کاملا جدید سرگرم خواهد کرد. ریوت هنوز از جزئیات این مود تازه چیزی نگفته است اما مشخص است که این مود، Team Deathmatch نخواهد بود.

جدا از اعلام تاریخ انتشار بازی، یک سری از توسعه دهندگان و افراد مطرح بازی های ویدیویی نیز در مورد این بازی صحبت کرده اند. از جمله آن‌ها می توان به جئوف کایلی اشاره کرد که سیستم ضد تقلب بازی را تحسین کرده بود و اینکه بازی می تواند از بقیه عنوان های مشابه در این مورد بهتر عمل کند.

بازی Valorant یک شوتر گروهی مجانی است که با ظاهری کارتونی و جذاب به دنبال کشاندن افراد زیادی به دنیای خود است. این بازی شخصیت های جالبی را تدارک دیده است و هر بار نیز به لیست آن‌ها اضافه می شود. با این حساب روز 13 خرداد 1399 شاهد انتشار بازی به صورت رسمی خواهیم بود. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.