PUBG 7.2
یحیی رحیمی

جزئیات آپدیت 7.2 بازی PUBG مشخص شد: افزودن Rank Mode و بات ها

یحیی رحیمی 1 خرداد 1399 بدون دیدگاه
507 بازدید

آپدیت 7.2 بازی PUBG حالا روی سرورهای آن آپلود شده است و بالاخره قابلیت های مورد انتظار Ranked Mode و همچنین ربات ها نیز به آن اضافه شده اند. این آپدیت هفته گذشته روی سرورهای تست بازی منتشر شده بود و تازه امروز روی سرورهای PC قرار گرفت. تغییرات خوبی ایجاد شده است که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

اولین تغییر بزرگ بازی حالت Ranked است. حالا با اضافه شدن این مود، جلوه ای رقابتی تر به بازی بخشیده شده است و می توانید رقابتی جذاب را برای رسیدن به صدر جدول تجربه کنید. برای تجربه این مود تازه، سطح The Survival Mastery مورد نیاز به 1 کاهش یافته است. رنک بازیکن با انجام هر بازی کاهش یا افزایش خواهد یافت و می تواند اطلاعات را در بخش Season بازی تماشا کنید.

PUBG 7.2

اگر به دنبال تجربه این بخش جدید هستید تنها به قسمت تازه ای در بخش Play ایجاد شده است نگاهی بیندازید. مسابقات تا 64 نفر را پشتیبانی خواهند کرد و هیچ گونه رباتی در این مسابقات وجود نخواهد داشت. این مود روی نقشه های ارانگل، میرامار و سنهوک در دسترس خواهد بود و همچنین تنظیمات جالبی مانند نبود مناطق قرمز و گلایدرها هم اعمال شده است.

دیگر تغییر بزرگ این آپدیت نیز افزوده شدن ربات هاست. با توجه به اینکه سطح کلی بازیکنان افزایش چشم گیری داشته است و قدیمی های بازی به یک خبره تبدیل شده اند، فرصت پیشرفت برای بازیکنان جدید از میان رفته است. به همین دلیل بات هایی در طول بازی در نظر گرفته شده اند و البته باید دقت کرد که تعداد این ربات ها بسته به توانایی بازیکن تغییر خواهد کرد و تنها در حالت نرمال است که ربات ها را خواهیم دید.

با اضافه شدن قابلیت های جدید، تغییراتی در کنترل سلاح ها انجام گرفته است. حالا سرعت تعویض خشاب تفنگ های M416، M16A4 و SCAR-L افزایش یافته است. تغییرات در تفنگ های دیگری نیز انجام گرفته است و قدرت بعضی افزایش و عده ای نیز کاهش یافته اند اما در کل شاهد اصلاحات خوبی هستیم که می تواند تجربه بازی را واقعی تر و لذت بخش کند.

مانند همیشه باگ های مختلفی برطرف شده اند و همچنین آیتم های تزئینی تازه ای هم اضافه شده اند که تصاویر آن‌ها را می توانید در بالا مشاهده کنید. آپدیت تازه بازی PUBG حالا در دسترس دانلود است و آن را از دست ندهید.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.