Harry-Potter-Puzzles-and-Spells
یحیی رحیمی

بازی Harry Potter: Puzzles and Spells معرفی شد: این دفعه روی موبایل

یحیی رحیمی 29 اردیبهشت 1399 بدون دیدگاه
808 بازدید

بازی Harry Potter برای انتشار روی موبایل در دست ساخت است. هر چند که این بازی چندان جالب و قابل توجه به نظر نمی رسد اما باید گفت که اسم رسمی آن Harry Potter: Puzzles and Spells است و یک بازی معمایی چفت و جور کردن رنگ های مختلف است که نمونه آن را در Candy Crush دیده ایم.

بازی Harry Potter: Puzzles and Spells توسط استودیو Zynga ساخته شده است و Portkeys label نیز مسئولیت نشر آن را برعهده دارد. به نظر می رسد که این بازی در مورد سالهای اول زندگی هری در هاگوارتس است و می توانید شخصیت های جوان آن را در تصویر منتشر شده از بازی مشاهده کنید. اگر در استرالیا هستید، باید گفت که بازی بی سر و صدا روی فروشگاه گوگل و اپل آپلود شده است اما در مورد دیگر نقاط دنیا، فعلا تاریخ انتشاری در دست نداریم.

این بازی قرار است بخش های اصلی داستان هری پاتر را شامل باشد و برای نمونه شاهد هاگوارتس و کوچه دیاگون در این بازی هم خواهیم بود. هر چند که طرفداران این فرانچایز همیشه از بازی های ساخته شده از روی بازی انتقاد کرده اند و هیچ کدام چدان کیفیتی ندارند اما اگر دنبال تجربه دنیای فانتزی جی.کی. رولینگ در قالب یک بازی ویدیویی هستید، می توانید دنیای هری پاتر ساخته شده داخل بازی Minecraft را تجربه کنید.

همچنین یک سری بازی های قدیمی نیز وجود دارند که تجربه آن‌ها می تواند شما را به دنیای جادو ببرد. شایعاتی از معرفی یک بازی AAA هری پاتر نیز وجود دارد و به نظر استودیو Rocksteady که عنوان بتمن را توسعه داده است، روی این بازی کار می کند. فعلا هیچ گونه اطلاعاتی در این مورد منتشر نشده است و ممکن است ماه آینده در رویداد دیجیتالی این کمپانی، شاهد معرفی بازی باشیم. نظر شما در این مورد چیست؟

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.