The Walking Dead: Season Two
پارسی گیم

دانلود بازی The Walking Dead: Season Two برای اندروید

پارسی گیم 6 خرداد 1399 1 دیدگاه
2,694 بازدید

دانلود بازی The Walking Dead: Season Two برای اندروید

بازی های جذابی در سبک اکشن وجود دارد که می توانید با داستان منحصر به فرد آن‌ها رابطه برقرار کرده و در نهایت برای ساعت ها و یا حتی روزهای متوالی سرگرمی خوبی در اسمارت فون اندرویدی خود داشته باشید. بعضی از بازی ها سریالی هستند و توسعه دهندگان برای آن‌ها اپیزودهای متنوعی در نظر میگیرند که این قسمت ها در طول ماه و یا سال ارائه می شود مانند The Walking Dead و برخی دارای زیر مجموعه بوده که نسخه جدید از حالت های متنوعی برخوردار است. فصل دوم مردگان متحرک به تازگی در گوگل پلی منتشر و قابل دریافت شده که پارسی گیم آن را برای علاقه مندان به سبک ماجراجویی آماده کرده است.

جهانی با مردگان متحرک را تجربه کنید!

آنچه توسعه دهندگان استودیوی بازی سازی Howyaknow, LLC برای کاربران خود در نظر گرفته اند، یک عنوان پنج قسمتی یست که در حال حاضر دو قسمت از آن به صورت رایگان قابل اجرا بوده و در نهایت بازیکنان در صورت علاقه می توانند بخش های بیشتر یعنی 2 تا 5 را از طریق بازی خریداری کنند اما نیازی به چنین کاری نیست چراکه پارسی گیم نسخه ای را آماده دریافت کرده که نیازی به خرید نیست و تمام اپیزودها در دسترس کاربران خواهد بود.

در ادامه داستان به زندگی کلمنتین، دختر جوانی خواهیم پرداخت که توسط جهان آخرالزمان یتیم شده و اکنون با تمام وجود آماده برای انتقام گیری ست. او برای مراقبت از خودش، مجبور شده مواردی را به سرعت یاد بگیرد و اینکه متوجه شود چگونه می تواند در دنیایی دیوانگان زنده بماند. ماه های زیادی از وقایع رخ داده در فصل یک از The Walking Dead می گذرد و کلمنتین در جستجوی مکان ایمنی برای خود است. اما کودک عادی چه کاری می تواند انجام دهد که زنده بماند وقتی که زندگی می تواند به همان اندازه بد و گاهی بدتر از مردن باشد؟ به عنوان کلمنتین ، شما با شرایط و معضلات آزمایش خواهید شد و در نهایت این تصمیمات و اقدامات شماست که داستان پیرامونتان را تغییر خواهد داد.

ویژگی های کلیدی بازی The Walking Dead: Season Two

  1. تصمیماتی که در فصل اول گرفته اید، در فصل دوم تاثیر خواهد داشت
  2. در جهانی که از مردگان پر شده، زنده بمانید
  3. ماجراجویی برای یافتن منشاء بیماری را آغاز کنید
  4. مکانی ایمن برای گذران خستگی پیدا کنید
  5. کنترلرهای مناسب و کارآمد
  6. گرافیکی فوق العاده به همراه صداگذاری مناسب

بازی The Walking Dead: Season Two هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.1 از 5.0 است. اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Bridge Constructor: The Walking Dead و The Walking Dead: Our World را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی The Walking Dead: Season Two برای اندروید با ترافیک نیم بها، همراه پارسی گیم باشید.

تصاویری از محیط بازی :

The Walking Dead: Season Two
The Walking Dead Season Two
  • قیمت: رایگان
  • سازنده: Howyaknow, LLC
  • سبک : ماجراجویی
  • نسخه : 1.35
  • سیستم عامل: اندروید
لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

توضیحات نسخه Android :

نسخه اندروید مورد نیاز : 4.1 و بالاتر

طریقه نصب بازی :

پس از دریافت فایل Apk و فایل زیپ دیتا اقدامات زیر را انجام دهید :

  1. فایل Apk را نصب نمایید اما باز ننمایید
  2. فایل زیپ دیتا را از حالت فشرده خارج ساخته تا به پوشه com.telltalegames.walkingdead200 دسترسی داشته باشید. سپس همین پوشه را در مسیر Android/Obb قرار دهید.
  3. بازی را اجرا و لذت ببرید

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    Amir

    مهمان

    سلام اقا برای ویندوز کلا موجود نیست؟

    پاسخ دهید