minecraft
یحیی رحیمی

برگزاری مراسم فارغ‌التحصیلی دانشجویان در بازی Minecraft

یحیی رحیمی 27 اردیبهشت 1399 2 دیدگاه
706 بازدید

موسسه فناوری روچستر در ایالات نیویورک به تازگی مراسم فارغ‌التحصیلی عجیبی برای دانشجویان خود برگزار کرده است. به دلیل مشکلات پیش آمده و قرنطینه خانگی، انجمن بازی های الکترونیکی این دانشگاه تصمیم گرفته است که مراسم امسال را در بازی Minecraft برگزار کند. این برنامه دانشجویان را به روی صحنه می آورد و با تقدیر از آن‌ها، مراسم را به پایان می رساند.

دانشجویان فارغ‌التحصیلی اما توسط اسم کاربری شان صدا زده خواهند شد و سپس به حضور روی صحنه دعوت می شوند. در ادامه تعدادی از دانشجویان نیز سخنرانی خواهند شد. این مراسم کاملا معمولی به نظر می رسید تا اینکه سر و کله رئیس دانشگاه نیز در بازی با کت و شلوار پیکسلی و تصویر عجیب زیر پیدا شد! این کاراکتر عجیب در آخر مدرک هر دانشجو را به سمتش پرتاب می کرد و از او تقدیر می کرد.

این تنها بخش کوچکی از برنامه های انجمن بازی های ویدیویی این دانشگاه است. قرار است که خود دانشگاه نیز در بازی Minecraft ساخته شود و تا به حال پیشرفت بسیار خوبی در این مورد نیز داشته اند. مراسم فارغ‌التحصیلی دانشجویان روچستر دیروز برگزار شد و افرادی بسیاری جدا از خود دانشجویان نیز در این مراسم شرکت داشتند.

minecraft

انجمن بازی های ویدیویی دانشگاه تا به حال مادهای مختلفی برای بازی ماینکرفت ساخته است و کاملا به فرایند توسعه بازی آگاه است. با ادامه شیوع کرونا در سراسر جهان و نبود هیچ گونه واکسن و داروی خاصی برای مقابله با ویروس، به نظر وارد دنیای جدیدی شده ایم که همه چیز به سمت دیجیتالی شدن قدم برداشته است و حتی ممکن است بسیاری از مراسم ها و اجتماعات بعد از این، به همین شکل دیجیتالی برگزار شوند.

مشخص نیست که چه زمانی اوضاع پیش آمده تغییر خواهد کرد اما فعلا پیشنهاد می کنیم تمامی نکات بهداشتی را رعایت کنید و اگر دلتان برای سفر تنگ شده است، بازی های ویدیویی را امتحان کنید.

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    m

    مهمان

    ای کاش تو ایرانم اینجوری بود 🙁

    پاسخ دهید
  • Avatar

    niki

    مهمان

    خیییلیییی باحالن ????????

    پاسخ دهید