دانلود بازی Stealth Inc 2 A Game of Clones برای PC
دانلود بازی Stealth Inc 2 A Game of Clones برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Stealth Inc 2 A Game of Clones برای PC

پارسی گیم 5 خرداد 1399 بدون دیدگاه
6,239 بازدید

دانلود بازی Stealth Inc 2 A Game of Clones برای کامپیوتر

بازی Stealth Inc 2 A Game of Clones یک عنوان دوبعدی پلتفرمر است که در سال 2015 توسط استودیو Curve Digital به بازار عرضه‌شده است. این بازی درواقع دنباله Stealth Bastard Deluxe است که چند سال پیش‌ازاین بازی به ویترین فروشگاه‌ها راه پیدا کرد. بازی ما را به دنیایی با طراحی مینیمال اما بسیار غنی می‌برد و این دفعه باید در قالب یک کلون از یک تأسیسات آزمایشگاهی بسیار مجهز فرار کرد و این کار نیز در طول 60 مرحله مختلف با حل انواع و اقسام چالش‌ها و معماها پیش خواهد رفت. مرگ تنها چند قدم به ما نزدیک است و یک اشتباه می‌تواند همین یک شانس ما برای زنده ماندن را در این آشفتگی آشکار بگیرد.

زندگی به‌عنوان یک کلون در بازی Stealth Inc 2 A Game of Clones برعکس زندگی انسانی، مفهومی دیگر از مرگ را نشان می‌دهد. اینجا مرگ آخر کار نیست و فرصتی دوباره در دستان شماست تا دوباره نخ ماجرا را به دست بگیرید و خود را از تأسیسات آزمایشگاهی مخوفی که به دنبال تغییر ماهیت شماست رها کنید. با عدم وجود هیچ‌گونه صفحه بارگذاری و همچنین عدم نگرانی در مورد پایان یافتن عمر و جان شما، این فرصت رادارید که از خطرات مختلفی چون لیزرهای سوزان و ربات‌های تادندان‌مسلح و البته باس فایت های قدرتمند گذر کنید و بالاخره رهایی را تجربه کنید. بازی به‌صورت خطی پیش می‌رود و هر مرحله نیز یک سری چالش‌ها جلوی‌تان قرار می‌دهد. این چالش‌ها می‌تواند ارتشی از ربات‌ها باشد یا اینکه لیزرهای پرتوان که برخورد آن‌ها جزغاله‌تان خواهد کرد. تجهیزات و گجت ها بخشی از تجربه فوق‌العاده بازی هستند و به شما کمک می‌کنند تا در 5 میدان نبرد و 60 مرحله بزرگ دوام بیاورید.

یکی از نکات قابل‌توجه بازی، وجود جلوه‌های بصری باکیفیت HD و همچنین اجرا در حالت 60 فریم در ثانیه است که باعث شده است انیمیشن ها کاملاً طبیعی باشند و در این میان موسیقی بسیار دل‌نشینی نیز همراه شماست که برای اولین بار قرار است شمارا به دنیایی صنعتی با تجهیزات ترسناک ببرد. بخش آنلاین بازی نیز فرصت تست توانایی و سرعت عمل را در اختیار شما قرار می‌دهد و می‌توانید ثابت کنید که نسبت به هم و سن سال‌های خود، تجربه و سرعت عمل بیشتری در برخورد با چالش‌ها دارید. منتقدان در سوی دیگر نمرات خوبی به این بازی اعطا کرده‌اند و Stealth Inc 2 A Game of Clones می‌تواند ساعت‌ها شمارا سرگرم خود کند. در این سبک نگاهی هم به Ori and the Willd of the Wisps و Hollow Knight داشته باشید.

در ادامه برای دانلود بازی Stealth Inc 2 A Game of Clones با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 and above
Processor: Intel Core 2 Quad @ 2.40Ghz
Memory: 3 GB RAM
Graphics: Nvidia GTS 275
DirectX: Version 10
Network: Broadband Internet connection
Storage: 410 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

In Stealth Inc 2, you play the role of a clone escaping a sinister and high-tech testing facility. Stealth Inc 2 tests both your brain and your reflexes over 60 varied levels linked together in a sprawling overworld.
Death is never more than a few moments away, but one of the few advantages of being a clone is that death isn’t all that permanent. With no loading screens and no lives to worry about, players are encouraged to use their inevitable demise as a learning tool as they navigate lasers, homicidal robots and terrifying bosses in the ultimate hostile work environment

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.