Sid Meier's Civilization V
یحیی رحیمی

محتوای سال جدید بازی Civilization 6 معرفی شد: هر دو ماه یک آپدیت

یحیی رحیمی 23 اردیبهشت 1399 1 دیدگاه
554 بازدید

بازی Civilization 6 اواخر سال 2016 منتشر شد و از آن زمان محتوای خوبی به بازی اضافه شده است. شاهد دو بسته الحاقی بزرگ بوده ایم و همچنین سناریوهای مختلفی را نیز دریافت کرده ایم. استودیو Firaxix امروز از انتشار آپدیت های تازه برای این بازی خبر داده است. قرار است از روز 21 مه میلادی، شاهد انتشار یک سیزن پس جدید باشیم که استودیو اسم آن را New Frontier Pass گذاشته است.

این New Frontier Pass محتوای فوق العاده زیادی را به بازی Civilization 6 اضافه می کند. اولین بسته که روز 1 خرداد شمسی عرضه خواهد شد، دو شهر بزرگ را به همراه رهبرانشان اضافه می کند و همچنین یک مود تازه نیز در راه است. این شهرهای جدید Maya و Gran Colombia نام دارند. به طور کل قرار است 6 بسته در سال جاری منتشر شود که هر کدام مودهای تازه و شهرهای جدید را اضافه می کند.

Civilization در اصل توسط طراح بازی افسانه‎ای، سید مایر ساخته شده است که در آن شما تلاش می‌کنید تا امپراتوری خود را بسازید و با تصدیق و هدایت این تمدن از عصر حجر به عصر اطلاعات، تبدیل به حاکم جهان شوید. در این مسیر با ابزارهای متفاوت و یا حتی چالش‌های گوناگونی مانند جنگ، دیپلماسی، تحقیق و پیشرفت فرهنگ مواجه شده و سرانجام در کنار بزرگ‌ترین رهبران تاریخ، عظیم‌ترین تمدن جهان را خواهید ساخت.

فاصله میان انتشار محتوای جدید نیز 2 ماه خواهد بود. با این حساب هر آپدیت دو ماه فرصت تجربه را خواهد داشت و بعد از آن محتوای جدید منتشر خواهد شد. در حال حاضر اطلاعات چندانی از آپدیت های بعدی مشخص نیست اما منتظر محتوای جدید در روز اول خرداد باشید. Civilization 6 در حال حاضر روی کنسول های بازی، رایانه های شخصی و حتی موبایل هم در دسترس است. اگر بازی را تجربه نکرده اید، به نظر حالا وقت خوبی برای شروع باشد.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    Arash

    مهمان

    امیدوارم پارسی گیم این اپدیت ها رو تو سایت واسه ما هم قرار بده.
    مرسی از سایت خوبتون

    پاسخ دهید