دانلود بازی Golf With Your Friends Bouncy Castle Course برای PC
دانلود بازی Golf With Your Friends Bouncy Castle Course برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Golf With Your Friends Bouncy Castle Course برای PC

پارسی گیم 10 تیر 1401 بدون دیدگاه
883 بازدید

دانلود بازی Golf With Your Friends Bouncy Castle Course برای کامپیوتر

ورزش گلف از آن دسته بازی‌هایی است که ممکن است در نگاه اول برای بسیاری پدیده‌ای بسیار خسته کننده و ساده به نظر برسد. با این حال کسانی که به بازی گلف می‌پردازند به شما میگویند که با یکی از جذاب‌ترین و دقیق‌ترین سرگرمی‌های دنیا طرف هستید. به همین منظور، استودیوهای بازی سازی از ابتدای صنعت گیم دست به توسعه عناوینی زدند که نماینده خوبی برای این بازی در دنیای سرگرمی دیجیتال باشد. امروزه نیز شاهد این هستیم که صدها بازی گلف محور هر ساله به بازار فرستاده می‌شوند که همه‌شان از نظر کیفیت عالی نیستند. با این حال بازی Golf With Your Friends Bouncy Castle Course یکی از بهترین‌ها است.

اتمسفر ورزش گلف در کل به نفس گیری سایر بازی‌های محبوب نبوده و بیشتر بر روی آرامش فکر و خیال تمرکز دارد. این دقیقاً چیزی است که بازی Golf With Your Friends Bouncy Castle Course به بهترین شکل ممکن درون خود پیاده سازی کرده است. این بازی به دست استودیوی Team17 ساخته شده و توسط همین تیم نیز منتشر شده است. این موضوع نمایانگر مستقل بودن و در نتیجه کم بودجه تر بودن این بازی نسبت به سایر بازی‌های گلف درون بازار است؛ ولی کوچک بودن یک چیز دلیل ضعیف بودنش نیست. خلاقیت و زیبایی در Golf With Your Friends Bouncy Castle Course به وضوح مشهود است.

بازی Golf With Your Friends Bouncy Castle Course به شما حالت‌ها و قابلیت‌های زیادی برای سرگرم شدن ارائه می‌دهد. این بازی شامل 18 محیط مختلف برای تجربه بازی گلف بوده که هر کدام به دقت و زیبایی ساخته شده‌اند. همچنین تنوع زیادی در زمینه توپ‌ها، چوب‌های گلف و قابلیت‌های گیم پلی وجود دارد. در زمینه گرافیکی با یک اثر بسیار زیبا و چشم نواز روبرو هستیم که حس و حالی کارتونی داشته و چشمانتان را مانند سایر بازی‌های گلف تکراری خسته نمی‌کند. اگر به دنبال تجربه‌ای متفاوت از این ورزش هستید، Golf With Your Friends Bouncy Castle Course برای شما ساخته شده است.

ورزش گلف در صنعت بازی‌های ویدئویی آثار مختلفی را تقدیم ما کرده است. بازی Golf With Your Friends Bouncy Castle Course یکی از جدیدترین عناوین این سبکی بوده که با قابلیت‌های فراوان و گرافیک زیبایش، از دیگر رقیبان متمایز شده است. تجربه این اثر برای علاقه‌مندان به گلفی متفاوت به شدت توصیه می‌شود.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Smoots Golf و A Little Golf Journey را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Golf With Your Friends Bouncy Castle Course برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 SP1 (64-bit) or Windows 10 (64-bit)
Processor: Intel i3-2100 / AMD FX-6300 @3.1GHz or higher
Memory: 2 GB RAM
Graphics: GTX 460 / Radeon 6870 / Intel HD Graphics 630
Network: Broadband Internet connection
Storage: 4 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 (64-bit)
Processor: Intel i5-6600 3.3GHz / AMD FX 8350 4.0GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GTX 960 4GB VRAM / AMD R9 280 3GB VRAM
Storage: 4 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Master the colourful hazards of the new Bouncy Castle Course Pack. This pack features the challenging 18 hole Bouncy Castle Course as well as the following cosmetic items for you to customize your ball:
Tied Balloon Floatie
Inflatable Sticker
Hard Candy Sticker
Balloons Trail

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.