Mafia
یحیی رحیمی

حساب توییتر رسمی Mafia به کار افتاد: بازی جدید در راه است؟

یحیی رحیمی 22 اردیبهشت 1399 1 دیدگاه
663 بازدید

حساب رسمی توییتر بازی Mafia از ماه اوت سال 2018 تا به حال غیرفعال بوده است و هیچ توییتی منتشر نشده است. حالا این حساب کاربری با توییت یک واژه جدید شروع به کار کرده است: «خانواده» در حالی که بسیاری دلشان را خوش کرده اند که این اشاره به نسخه چهارم بازی داشته باشد، به احتمال زیاد این توییت مربوط به نسخه ریمستر بازی Mafia 2 و Mafia 3 است.

اوایل سال جاری میلادی شاهد رده بندی سنی ریمستر سری بازی مافیا در کشورهای کره و تایوان بودیم و مدتی است که منتظر معرفی آن هستیم. این ریمستر تنها نسخه های دوم و سوم را شامل خواهد بود و خبری از نسخه اول بازی نیست. همان طور که می توانید حدس بزنید، ریمستر نسخه اول چندان کار آسانی نخواهد بود و باید کل بازی از اساس بازسازی شود.

این در حالی است که استودیو سازنده بازی Mafia 3 به نام Hanger 13 دو سال پیش تعدادی از کارکنان خود را اخراج کرد. این کار به منظور آن انجام گرفت که برنامه های آینده استودیو با تعداد کاربران و میزان هزینه یکی باشد. در واقع این کار باعث شد که تعادل بیشتری در استودیو ایجاد شود و فرصت کار روی پروژه ها بیشتر شود. هر چند که استودیو افراد اخراج شده را نیز تنها نگذاشت و به آن‌ها تا پیدا کردن یک شغل جدید کمک زیاد کرد.

به هر حال فعلا حساب توییتر بازی Mafia به کار افتاده است و اگر دقت کنید چند هفته پیش نیز نسخه ریمستر بازی Crysis به همین شکل معرفی شد و در نتیجه نگاهی به این مساله نیز داشته باشید. معرفی نسخه ریمستر بازی می تواند جذاب باشد و به خصوص نسخه دوم که طرفدران بسیار زیادی دارد و تجربه آن با گرافیک نسل حاضر قطعا لذت بخش خواهد بود. نظر شما در این مورد چیست؟

منبع: PC Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    ایمان

    مهمان

    با سلام.امیدوارم اگه نسخه جدیدی از مافیا قراره بیاد مثل مافیا1و2 باشه چون مافیا3 به نظرمن از همه لحاظ از مافیا 2 بشدت ضعیف تر بود.

    پاسخ دهید