Second-Extinction
یحیی رحیمی

با Second Extinction آشنا شوید: بازی با مزه تفنگ و دایناسور

یحیی رحیمی 19 اردیبهشت 1399 بدون دیدگاه
1,704 بازدید

مایکروسافت دیروز در رویداد زنده Inside Xbox بالاخره پرده از بازی های کنسول Xbox Series X کشید و شاهد معرفی بازی های مختلفی از سوی استودیوهای شخص ثالث بودیم. هر چند که هیچ چیز از بازی های خود مایکروسافت چون Halo Infinite ندیدیم اما بازی به نام Second Extinction را شاهد بودیم که دایناسورها را دشمن اصلی انسان نشان می دهد.

بازی Second Extinction با ایده عجیبی ساخته شده است. دنیایی که دایناسورها و انسان کنار هم وجود دارند و انسان ها نیز تفنگ به دست باید آن‌ها را نابود کنند و انقراض ثانی ایجاد کنند! در تریلر می توانید جزئیات بیشتری در این مورد دریافت کنید. البته بازی دارای بخش مولتی پلیر است و در نتیجه تنها به کشت و کشتار دایناسورها نخواهید پرداخت و به صورت گروهی یک تجربه هیجان انگیز خواهید داشت.

در توضیح این بازی گفته شده است که Second Extinction یک عنوان آنلاین سه نفره است که هدف اصلی پاک کردن دایناسورها از روی کره زمین است. بازی تیمی اهمیت زیادی برای بقا دارد و با استفاده از سلاح های مختلفی قادر به انجام چنین کاری خواهیم بود. می توان با استفاده از بمب، گلوله و هر چه دستتان می رسد، زمین دوست داشتنی ما را از آن دایناسورهای عظیم پس بگیرید.

تریلر یک سری دایناسورها را نشان می دهد که هیچ گاه در کتاب های تاریخی وجود نداشته اند. حتی یک تیرانوسور در بازی وجود دارد که تیرانوسورهای واقعی در مقایسه با او کودک حساب خواهند شد. استودیو System Reaction ایده بسیاری جالبی را به نمایش گذاشت و این بازی قرار است توسط People Can Fly در کنار دیگر بازی آن‌ها به نام Outriders در سال جاری عرضه شود. در زمان فوق العاده برای عاشقان شوترهای گروهی هستیم.

بازی Second Extinction روی کنسول Xbox Series X، Xbox One و PC منتشر خواهد شد. فعلا تاریخ انتشار بازی مشخص نیست اما نسخه بتای بازی تابستان روی PC منتشر می شود.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.