دانلود بازی Flockers برای PC
دانلود بازی Flockers برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Flockers برای PC

پارسی گیم 21 اردیبهشت 1399 بدون دیدگاه
4,901 بازدید

دانلود بازی Flockers برای کامپیوتر

بازی Flockers عنوانی از سازنده‌های بازی مشهور Worms است که شما را با پازل‌های مختلف خود به چالش می‌کشد. کمتر کسی است که سری محبوب Worms را نشناسد و بازی Flockers در همان دنیای Worms جریان دارد. این بازی نیز همانند دیگر بازی‌های استودیوی Team17، یک عنوان مستقل است و بودجه زیادی صرف ساخت آن نشده اما این به آن معنا نیست که شما نمی‌توانید از تجربه آن لذت ببرید. Flockers با اینکه کیفیت پایین‌تری نسبت به بازی Worms دارد، اما باز هم می‌تواند چند ساعتی شما را سرگرم نگه دارد.

این بازی در دنیای Worms جریان دارد و اگر به خاطر داشته باشید، گوسفندان در آن بازی به عنوان اسلحه‌ای تهاجمی استفاده می‌شدند. حال در بازی Flockers، این گوسفندها عصبانی شده‌اند و با قیام کردن قصد دارند تا آزادی خود را از چنگال اربابان کرمی خود، بیرون بیاورند. این گوسفندها در بخش‌های درونی کارخانه کرم‌ها قرار دارند و برای فرار کردن باید مسیر طولانی را سپری کنند اما مشکل اصلی از جایی آغاز می‌شود که گوسفندان متوجه می‌شوند که گوشه به گوشه‌ی این کارخانه، تله‌های مرگباری قرار داده شده است. در طول بازی شما باید با جاخالی دادن از این تله‌ها و مذاکره کردن با برخی کرم‌ها، آزادی خود را به دست آورید. شما در بخش‌های زیادی از محیط‌های بازی باید پازل‌های چالش‌برانگیزی را در میان تله‌ها حل کنید و این مسئله باعث شده است تا سبک‌های مختلفی از گیم‌پلی در بخش‌های مختلف بازی در برابر شما قرار گیرد.

یکی از نکات جذاب و خنده دار این بازی، خشونت بسیار بالای آن است. با اینکه گوسفندان و محیط‌های بازی اکثرا بامزه طراحی شده‌اند، اما اگر شما در تله‌ها گیر کنید به روش‌های بسیار خونین و خشنی، تکه پاره خواهید شد! 60 مرحله سرشار از پازل‌های مختلف در بازی وجود دارند که هریک تلاش می‌کنند شما را به نحوی متفاوت تکه تکه کنند؛ البته 6 مرحله اضافی به صورت مخفی در بازی وجود دارد که در آن‌ها، مودهای جدیدی به بازی اضافه می‌شود. مثلا در یکی از این مودها، شما باید گوسفندان خواب‌آلود و تنبل را بیدار کنید و آن‌ها را مجبور کنید که به دنبال شما حرکت کنند تا آن‌ها را نجات دهید. شخصی‌سازی‌های جالبی نیز در طول بازی قرار داده شده است که می‌توان به 6 رنگ مختلف برای خونی که از شما بیرون می‌آید اشاره کرد! همچنین بازیبازها می‌توانند مراحل مخصوص به خود را با استفاده از ابزاری که بازی به شما می‌دهد بسازند و با دیگر بازیبازها آن را به اشتراک بگذارند.

بازی Flockers عنوانی خنده‌دار اما خشن و خون‌آلود است که می‌تواند بازیبازهایی که به سری بازی Worms علاقه دارد را عاشق خود کند. چیدن استراتژی، حل کردن پازل، بخش‌های پلتفرمر و رد شدن از تله‌های کشنده، همگی بخشی از این بازی هستند که تنوع نسبتا خوبی را به آن تزریق می‌کنند. اگر شما از تجربه این بازی لذت بردید، می‌توانید عناوینی مانند بازی Worms W.M.D یا Inside را نیز تجربه کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Flockers با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP or Later
Processor: Dual Core CPU or faster
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Intel HD4000, Radeon HD 4650 (512MB) or NVIDIA GeForce 8600GT
Network: Broadband Internet connection
Storage: 8 GB available space
Sound Card: Windows Compatible Card

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

For over nineteen years sheep have been an integral part of the worms’ fearsome arsenal. Held for years within the evil thrall of their diabolical masters the sheep are finally making a dash for freedom! Escaping the tyrannical worms, the flock must dodge its way past all manner of lethal machinery and traps as the sheep negotiate their path through the confinement of the Worms’ weapons factory out into the testing grounds and ever onwards towards pastures green.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 3.03 گیگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.