پارسی گیم

دانلود بازی Astebreed برای PC

پارسی گیم 24 اردیبهشت 1399 1 دیدگاه
3,826 بازدید

دانلود بازی Astebreed برای کامپیوتر

سفر به فضا و کشف ابعاد تاریک هستی تاریخچه طولانی در زندگی ما داشته است. بازی‌های ویدیویی و فیلم‌های سینمایی تمرکز زیادی روی این فضا داشته‌اند و به فانتزی بازی‌های عجیبی پرداخته‌اند. جنگ در فضا و میان کهکشانی موضوع اصلی بسیاری از بازی‌های محبوب است. استودیو Edelweiss در سال 2014 دست به معرفی یک بازی کاملاً جدید و بر اساس همین الگو زد. بازی Astebreed یک بازی اکشن علمی تخیلی است که توسط PLAYISM به بازار عرضه‌شده است و داستان یک خلبان سفینه فضایی را روایت می‌کند که می‌خواهد جا پای پدرش بگذارد و تمدن بشری را از نابودی برهاند.

داستان بازی Astebreed از جایی شروع می‌شود که پسری به نام روی بکت آرزوی رسیدن به جایگاه پدر و تبدیل‌شدن به خلبانی توانا مانند او را می‌کند. فرازمینی ها جنگی میان ستاره‌ای به راه انداخته‌اند و به دنبال نابود و کنترل تمام هستی هستند. در این میان شما سکان هدایت سفینه را به دست خواهید گرفت و این ماشین جنگ را به امید نجات آنچه از انسانیت مانده است به سمت دشمن خواهید راند. دختر جوانی نیز کنار روی در حال جنگ با فرازمینی هاست و به دلیل تجارب زیادی که دارد می‌تواند یک نیروی فوق‌العاده برای دفاع از بشریت به‌حساب آید. توانایی‌های این دو در کنار یکدیگر باعث برپایی جنگی نابرابر شده است که هرلحظه ممکن است شما به همراه تمام انسان‌های دیگر به زباله‌دان تاریخ بپیوندید. پایان تمدن در افق پدیدار شده است و وظیفه سنگینی روی دوش شما قرار داده‌شده است. بتازید و نابود کنید.

سبک بازی Astebreed نسبت به نمونه‌های مشابه تفاوت زیادی دارد. درواقع یک این آرکید کلاسیک است که رگه‌هایی از شوتر سوم شخص نیز در دل آن دیده می‌شود. برای نبرد با دشمن تادندان‌مسلح، تفنگ‌ها و سلاح‌های بسیار پیشرفته‌ای در نظر گرفته‌شده‌اند که می‌توانند حسابی یک سیرک هیجان‌انگیز برای شما بسازد. حملات در آخرین سطح از هیجان دنبال می‌شوند و باید دقت کنید که دشمن همیشه جلو شماست و از اتمام جهت‌ها به سمت شما می‌تازد و هیچ بهانه‌ای برای عقب‌نشینی ندارد. در Astebreed به‌راحتی از دور مسابقه خارج خواهید شد و اینجاست که اکشن ماجرا را به‌خوبی درک خواهید کرد. ریتم بازی در کنار طراحی انیمه مانند آن برای مدت‌ها شمارا مشغول نگه خواهد گذاشت و بعید است بتوانید بازی بهتر در این سبک پیدا کنید. هرچند ما بازی‌های مشابه چون Nier Automata و Earth Defense Force 5 را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در ادامه برای دانلود بازی Astebreed با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP/Vista/7/8
Processor: Core 2 Duo or faster
Graphics: Shader Model 3.0 compatible, GeForce 8600GT (2007 model) or better
DirectX: Version 9.0
Additional Notes: Controller recommended

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

You play as Roy Becket, a young pilot with dreams of becoming as skilled as his adoptive father. When a galactic war against an ancient mechanical alien race reaches its boiling point, Roy is forced to spring into action and take control of an otherworldly bipedal war machine in hopes of saving what’s left of humanity. Joining Roy is a young girl who claims to have escaped the clutches of the nefarious aliens. Forever altered through the horrible experiments to which she was subjected, she now possesses the very abilities humanity will need to push back the Doomsday Clock. Together, the pair must face an unrelenting army alone and reunite their shattered families. The end of civilization as we know it is on the horizon. Between humanity and eradication stands Astebreed.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    امیر محمد

    مهمان

    سلام من بازی رو دانلود کردم ولی فایل setup.exe را پیدا نمی کنم چجوری نصبش کنم

    پاسخ دهید