star-wars-battlefront-2
یحیی رحیمی

به این زودی ها خبری از ساخت Star Wars Battlefront 3 نخواهد بود

یحیی رحیمی 13 شهریور 1398 بدون دیدگاه
509 بازدید

شاید فکر کنید که بازی Star Wars Battlefront 2 آن چنان طرفداری ندارد و کسی خواهان این بازی نیست. البته مشکلات حقوقی که پیرامون لوت باکس ها و خریدهای درون بازی بود، افراد زیادی را از بازی دور کرد و یک سری دادگاه های حقوقی نیز برگزار شد که در آخر EA تصمیم به حذف این لوت باکس ها گرفت. به نظر می رسد که این بازی از نظر EA و استودیو DICE یک موفقیت بوده است و تعداد بازیکنانش نیز در حال افزایش است و به همین دلیل قرار نیست به این زودی ها یک دنباله از بازی ساخته شود.

طراحی بازی Star Wars Battlefront 2 به نام Dennis Brännvall اخیرا در مصاحبه ای گفته است که به دلیل تغییراتی در صنعت بازی های ویدیویی، استودیو نمی خواهد برنامه معمول خود برای ساخت دنبال بازی را شروع کند. او گفته است که حس نیاز به ساخت نسخه بعدی وجود ندارد و بسیاری از بازیکنان می خواهند که بازی فعلی ارتقا و بهبود یابد:

Dennis Brännvallما کاملا به این چرخه دنباله ها باور داشتیم که مثلا ما یک نسخه جدید از بازی بسازیم و یک Season Pass را برای یک سال داشته باشیم و بعد کار روی ساخت بازی بعدی را شروع کنیم. من فکر می کنم که صنعت بازی حالا تغییر کرده است. قبلا همه چیز کاملا معامله ای بود و ما بازی را می ساختیم و بعد 4 DLC برایش آماده می کردیم و خب تمام. بازیکنان اما می خواستند که از آن چیزی که برایش پول پرداخت کرده اند کیفیت دریافت کنند و خب این سیستم کار نمی کرد و ما آن موقع می گوییم که این مشکلات را در نسخه بعدی بازی درست خواهیم کرد! این بار اما نمی خواهیم چنین کاری انجام دهیم.

بازی Star Wars Battlefront 2 هنوز با وجود مشکلات مختلف، آپدیت های خوبی دریافت می کند و تعداد بازیکنانش نیز در حال گسترش است. اگر منتظر نسخه بعدی بازی هستید، فعلا با همین خودتان را سرگرم کنید!

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.