metal-gear-solid-4
یحیی رحیمی

دیوید هیتر: باعث افتخار است که دوباره نقش Snake در Metal Gear را بازی کنم

یحیی رحیمی 15 اردیبهشت 1399 بدون دیدگاه
787 بازدید

واقعا سخت است که می بینیم تمامی فرانچایزهایی که کونامی روی آن کار می کرد به وضعیت بدی افتاده اند. تقریبا بهترین فرانچایزها به طور کامل کنار گذاشته شده اند. البته یک سری شایعات از بازگشت Silent Hill وجود دارد اما سری بازی دوست داشتنی Metal Gear Solid از آن دسته است که با ترک استودیو توسط هیدئو کوجیما، دیگر هیچ گونه امیدی به ساخت یک نسخه دیگر نداریم.

همه ما امیدواریم که دوباره شاهد این سری بازی جذاب باشیم جالب است که تنها ما طرفداران نیستیم که چنین آرزویی داریم. تیم توسعه و افرادی که روی بازی نیز کار کرده اند هم این امید را داردن. دیوید هیتر که همه ما آن را به عنوان صدا پیشه شخصیت Solid Snake و همان رئیس بزرگ می شناسیم، گفته است که اگر فرصت بازگشت به بازی به او داده شود، سریعا چنین چیزی را قبول خواهد کرد و حتی به آن فکر هم نخواهد کرد. او در گفتگو با IGN گفته است:

ببینید، من عاشق شخصیت Snake ام. من عاشق اینم که در قالب آن شخصیت باشم. و همان طور که همه می دانند، من سریعا پیشنهاد بازگشت به بازی را قبول می کنم. اگر کسی بخواهد که من در بازسازی این بازی ها شرکت کنم، باید بگویم که این کار باعث افتخار من خواهد بود.

این صحبت ها به معنی آن نیست که کونامی در حال کار روی فرانچایز Metal Gear است یا اینکه می خواهد نسخه بازسازی شده آن‌ها را ارایه دهد. البته اگر آن‌ها چنین تصمیمی بگیرند، قطعا تمامی طرفداران را خوشحال خواهند کرد و همان طور که شنیدیم، بازیگرهای نقش اصلی نیز خوشحال خواهند شد دوباره در نقش های خود قرار بگیرند. البته که این یک خواب شیرین است اما آرزو بر جوانان عیب نیست! نظر شما در این مورد چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.