دانلود بازی Levelhead برای PC
دانلود بازی Levelhead برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Levelhead برای PC

پارسی گیم 15 اردیبهشت 1399 بدون دیدگاه
4,331 بازدید

دانلود بازی Levelhead برای کامپیوتر

در نظر بگیرید که بالاخره روزی کهکشان‌ها را فتح کنیم و قلمرو خود را به نقاط دوردست نیز برسانیم. بسیاری از بازی‌های ویدیویی تنها به بخشی از ماجرا پرداخته‌اند که جنگ بزرگی ما و فرازمینی ها درخواهد گرفت و در بسیاری از بازی‌ها به همین جنگ‌ها پرداخته‌ایم. استودیو Butterscotch Shenanigans اما بافکر کاملاً جالب و البته منطقی‌تر از بقیه بازی‌ها به بازار آماده است. بازی Levelhead چالش‌های پست بین کهکشانی را نشان می‌دهد. قطعاً آن زمان اگر بخواهید بسته پستی بفرستید، کار بسیار سختی خواهید داشت و خوشبختانه دپارتمان حمل‌ونقل میان کهکشانی این مشکل را حل کرده است و حالا شما قرار است در قالب این بازی به یک مأمور پست تبدیل شوید و بخشی از این فرایند جادویی باشید.

به‌عنوان یک کارمند جدید در بازی Levelhead شما مسئول آموزش به ربات GR-18 خود هستید که در کارهای پخش بسته‌ها به شما کمک خواهد کرد. هر مرحله از بازی یک سناریو خاص را پیش روی شما می‌گذارد و باید در طی این مراحل بسته‌های مختلفی را به‌سلامت به مقصد برسانید. در این میان شما تنها یک عامل منفعل نیستید و باید ماشین‌ها و تجهیزات جدیدی را برای کار خود بسازید و با استفاده از آن‌ها وارد ماجراجویی‌های جدیدی شوید که نیاز به استفاده از مغز و هوش دارد. ازآنجایی‌که ساخت بازی نیز در دستان شماست می‌توانید مراحل مختلفی بسازید و موسیقی‌های جذابی نیز روی آن به کار ببرید. همچنین این مراحل را می‌توانید با بقیه نیز به اشتراک بگذارید و این‌طور وارد بقیه را هم به طی کردن این مراحل وا‌دارید یا حتی مراحل طراحی‌شده توسط دیگر همکاران خود را امتحان کنید!

همان‌طور که تابه‌حال فهمیده‌اید، بازی Levelhead یک پلتفرمر مرحله‌ای است که شخصیت اصلی آن یک ربات است. کلیه مراحل به انتقال بار از نقطه‌ای به نقطه دیگر خلاصه می‌شود. البته در این میان چالش‌هایی چون پایین گذشته بسته و حمل دیگر آیتم‌ها نیز اضافه می‌شود که سختی بازی را کمی بالاتر می‌برد. باید به این فکر کنید که با چه زاویه‌ای بسته را پرتاب کنید یا آن را دریافت کنید و همه این‌ها باوجود موانعی که سر راه شماست بسیار سخت‌تر خواهد شد. دنیای بازی شباهت زیادی به‌عنوان ماریو دارد و البته ظاهر آن با عنصرهای فرازمینی، سیاره و کهکشان‌های دوردست مزین شده است. بخش ساخت مراحل بسیار کاربردی و جالب است و باعث ارائه یک تجربه متفاوت از سبک پلتفرمر شده است. Levelhead به‌ظاهر بازی ساده است اما بسیار سرگرم کنده و جذاب. در این سبک نگاهی به Celeste و Children of Morta هم بیندازید.

در ادامه برای دانلود بازی Levelhead با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7, 8/8.1, 10
Processor: 2.0 Ghz
Memory: 2.5 GB RAM
Graphics: 128mb Video Memory
DirectX: Version 9.0
Storage: 500 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

EMPLOYEEEEEE! The Bureau of Shipping is the galaxy’s premiere package delivery corporation. For hundreds of years, our customers have trusted us to deliver their goods, real good. And now you get to be part of that delivery magic. As a new Employee to the Levelhead Division, you are responsible for training your very own GR-18 delivery robot for every possible delivery scenario. Create L.E.V.E.L.s, or “”Limited Exercises for eValuating employEe Limitations””, with the intuitive Level editor in the Workshop, then publish them for the whole world to experience.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.