halo infinite
یحیی رحیمی

اسباب بازی لو رفته Halo Infinite نشان از برگشت دشمنان آشنایی دارد

یحیی رحیمی 8 اردیبهشت 1399 بدون دیدگاه
479 بازدید

تقریبا هیچ اطلاعات خاصی از بازی Halo Infinite منتشر نشده است و تنها یک تریلر اولیه کوتاه داریم که آن نیز هیچ اطلاعات خاصی را در اختیار ما نمی گذارد. حالا که در اوج نا امیدی هستیم به نظر می رسد که نور به روی ما تابیده شده است و حالا اسباب بازی های رسمی بازی جزئیات تازه ای را مشخص می کنند.

به تازگی یک توییت منتشر شده بود که در حال حاضر حذف شده است. این توییت دو اسباب بازی از بازی را نشان می داد و این اسباب بازی ها نیز دو دشمن بزرگ این سری بوده اند. یکی از آن‌ها Brute و دیگری نیز Spartan Gungnir است. هر دو این دشمنان از دو نسخه Halo 4 & 5 گم بودند و با توجه به داستان آن‌ها، بازگشتشان اتفاقی عجیب نخواهد بود و به نوعی روزی باید به داستان بازی بر می گشتند.

جالب است که ببینیم بازی Halo Infinite چطور این دو دشمن را به بازی بر می گرداند. در تصویر منتشر شده دو سلاح دیده می شود که هیچ گاه در بازی وجود نداشته اند و باید دید که در آخر شاهد چه خواهیم بود. این بازی قرار است با عرضه کنسول Xbox Series X منتشر شود اما با توجه به اینکه کارکنان استودیو 343 Industries از یک ماه پیش تا به حال در منزل به کار خود ادامه داده است. احتمال به تاخیر افتادن بازی وجود دارد.

halo-infinite-toys

مدتی پیش فیل اسپنسر گفته بود که تاخیر یک بازی باعث به تاخیر افتادن عرضه کنسول جدید نخواهد بود و در نتیجه احتمال تغییر تاریخ انتشار بازی نیز وجود دارد. از سوی دیگر گزارش هایی جدی در مورد برگزاری یک رویداد جدید توسط مایکروسافت در ماه آینده به گوش می رسد و ممکن است که در این کنفرانس دیجیتالی خبری در مورد این بازی نیز دریافت کنید. پس منتظر خبرهای بیشتر باشید. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.