windows-10-logo-cartoon_large
یحیی رحیمی

آپدیت بزرگ بعدی ویندوز 10 ماه آینده از راه می رسد: تغییرات بزرگ در راه است

یحیی رحیمی 31 فروردین 1399 بدون دیدگاه
875 بازدید

اولین آپدیت بزرگ امسال ویندوز 10 قرار است ماه آینده میلادی آماده انتشار شود. این آپدیت که به صورت رسمی Windows 10 May 2020 نام دارد، ماه مه میلادی عرضه خواهد شد. امروز بیلد پیش نمایش آپدیت منتشر شده است که می توانید در صورت علاقه مندی به نصب آن بپردازید.

بیلد پیش نمایش آپدیت جدید در بخش Windows Insider قرار گرفته است و بر اساس صحبت های توسعه دهنده ارشد مایکروسافت، احتمالا آخرین بیلد قبل از عرضه آپدیت به عموم باشد. این آپدیت باگ های بسیار زیادی را برطرف کرده است و همچنین مشکلای در زمینه دوربین پشتی دستگاه های مختلف را برطرف کرده است. این آپدیت به عنوان یکی از دو آپدیت بزرگ سال نام برده شده است و در نتیجه باید ویژگی های مختلفی به ویندوز اضافه کند.

یکی از تغییرات در مورد هدست های سه بعدی خواهد بود و احتمالا در آپدیت جدید یک سری مشکلات در این مورد پیش بیاید و در نتیجه منتظر آپدیت های بعدی بمانید و نصب بلد پیش نمایش به کاربران عادی پیشنهاد نمی شود. در حال حاضر بهترین راه این است که تا ماه آینده منتظر بمانید و آپدیت ویندوز 10 را دریافت کنید.

windows 10

اگر نمی خواهید یک ماه تا دریافت آپدیت بعدی منتظر بمانید، می توانید از بخش تنظیمات، آپدیت و Windows Insider Program اقدام کنید و روی دکمه Get Started کلیک کنید. از جمله تغییرات صورت گرفته می توان به بهبود بخش جستجوی ویندوز اشاره کرد که سرعت بیشتری در پیدا کردن فایل ها با انواع و اقسام فرمت ها خواهد داشت.

همچنین بخش Take Manager نیز هاردهای SSD و HDD را از هم تشخیص خواهد داد و علاوه بر آن نیز کنترل دمای کارت گرافیک در همین برنامه در دستان شما خواهد شد. در زمینه بازی نیز یک سری بهبودها ایجاد شده است و با آپدیت جدید قادر به پخش بازی روی مانیتورهای مختلف خواهید بود.

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.