assassin's creed
یحیی رحیمی

نسخه بعدی Assassin’s Creed احتمالا به زودی معرفی خواهد شد

یحیی رحیمی 30 فروردین 1399 1 دیدگاه
1,580 بازدید

اخیرا اطلاعات و شایعات مختلفی از نسخه بعدی بازی Assassin’s Creed منتشر شده است. هر چه باشد یوبی‌سافت در حال کار روی نسخه بعدی بازی است و با توجه به اطلاعات جدید منتشر شده، به زودی معرفی رسمی بازی از سوی خود این کمپانی فرانسوی را شاهد خواهیم بود.

اخیرا یکی از اعضای نزدیک به استودیوهای بازی سازی در حساب توییتر خود از نسخه جدید بازی Assassin’s Creed گفته است. او که قبلا نیز اطلاعاتی در این مورد منتشر کرده است، او در پاسخ به سوال یکی از کاربران که در مورد نسخه جدید بازی پرسیده بود، تنها به گفتن عبارت « تقریبا آنجاییم» بسنده کرده است. این حرف به معنی آن است که به زمان معرفی بازی نزدیک شده ایم.

وجود نسخه بعدی Assassin’s Creed حدود یک سال پیش لو رفت و اطلاعات مختلفی نیز در مورد آن دریافت کردیم. بر اساس آن، بازی در عصر وایکینگ ها قرار دارد و همچنین اسم آن نیز Ragnarok خواهد بود. همچینن قرار است بر عکس بازی Odyssey تنها شخصیت مرد در بازی حاضر باشد و نمی توان هر شخصیت زن را به عنوان شخصیت اصلی انتخاب کرد. البته این اطلاعات ممکن است اشتباه باشند و به همین دلیل نباید چندان به آن استناد کرد.

صحبت از ساخت یک نسخه Assassin’s Creed در عصر وایکینگ ها مدت زیادی است که تکرار می شود و ممکن است در آخر همین نسخه را شاهد باشیم. یوبی‌سافت معمولا از نسخه های جدید این سری در رویداد E3 رونمایی می کند. با توجه به اینکه E3 امسال لغو شده است و تنها یک سری کنفرانس های دیجیتالی را شاهد هستیم، ممکن است این استودیوی فرانسوی به فکر معرفی جداگانه بازی افتاده باشد و برای همین زودتر از آنچه فکر می کنیم بازی را معرفی کند.

فعلا همه چیز در حد یک گمانه زنی خام است و باید منتظر خبرهای بیشتری بمانیم. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    Shayan

    مهمان

    آیا ممکنه شاهد اساسینسی در ایران باشیم ؟؟؟

    پاسخ دهید