دانلود بازی HyperParasite برای PC
دانلود بازی HyperParasite برای PC پارسی گیم

دانلود بازی HyperParasite برای PC

پارسی گیم 25 فروردین 1399 بدون دیدگاه
6,676 بازدید

دانلود بازی HyperParasite برای کامپیوتر

تاریکی و شرارت همه‌جا را فراگرفته است، مردم هرکدام به سمتی فرار می‌کنند و دلیل آن نیز شما هستید: هیولایی بی شاخ و دم که تمام مقامات در مورد شما هشدار می‌دهند. همین‌که سلاح خطرناک خود را روی آسفالت می‌کشید و تن‌به‌تن را به زمین می‌زنید، شما HyperParasite هستید، یک شیطان فرازمینی که می‌خواهد کل بشریت را تنها برای سرگرمی نابود کند. برعکس بازی‌های دیگر این بار باید به اوج زنجیره غذایی حمله کنید و انسان‌ها را برای همیشه از میان ببرید. استودیو Troglobytes Games این دفعه بافکری جدید واردشده است و می‌خواهد اوج خشونت را در قالب یک هیولا به شما نشان دهد.

چرا باید آن گوشت خوشمزه به دهان انسان‌ها برسد؟ در بازی HyperParasite این شما هستید که از غذای انسانی تغذیه خواهید کرد و هر دفعه قوی و قوی‌تر خواهید شد. توانایی‌های مختلفی برای شما در نظر گرفته‌شده است و هر دفعه باقدرت بیشتری به جنگ انسان‌های بدبخت خواهید رفت! می‌توانید حتی انسان‌ها را چون لباس بپوشید و توانایی‌های آن را از آن خود کنید که البته در صورت مرگ به همان حالت اولیه خود بر خواهید گشت. درواقع شخصیت شما مانند یک انگل عمل می‌کند و می‌تواند 60 نوع شخصیت را تکه و پاره کند و بخورد و توانایی‌های آن‌ها را به دست آورد. هر گروهی از دشمن نیز یک رهبر دارد که در آخر با تکه و پاره کردن او می‌توانید قدرتی بسیار بالاتر به دست آورید. ازآنجایی‌که بازی درعین‌حال به وجود می‌آید، خبری از مراحل پیش طراحی‌شده نیست و این شما هستید که همان زمان بازی را پیش می‌برید و کسی نمی‌داند که بعداً چه اتفاقی خواهد افتاد.

بازی HyperParasite بازگشتی به فیلم‌های اکشن دهه هشتاد میلادی است. بازی به پنج محیط کلی تقسیم‌بندی شده است که حسابی شمارا به چالش می‌کشد. بارد کردن هر محیط، توانایی بیشتری در مهار دشمنان پیدا خواهید کرد. در محیط دومی اما با کلیشه‌های شرقی چون یاکوزا و نینجاها سروکله خواهید زد و حتی یک سری شخصیت‌ها از بازی Mortal Kombat را نیز خواهید دید و با آن‌ها خواهید جنگید. دیگر محیط‌ها نیز به‌نوبه خودشان دشمنان مختلفی را روبه روی شما قرار خواهند داد و هر دفعه چالش‌های جدیدی را خواهید دید. چشمتان را بازکنید و دقیقاً کاری را که یک انگل انجام می‌دهد را تکرار کنید! یادتان باشد که شما دشمن بشریت هستید و درنتیجه ترحم را کنار بگذارید و تا می‌توانید کشت و کشتار به راه بیندازید. در این سبک نگاهی به Enter the Gungeon و Dead Cells هم بیندازید.

در ادامه برای دانلود بازی HyperParasite با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7/8.1/10 x64
Processor: Intel Core i5-760 (4 * 2800) or equivalent / AMD Athlon II X4 645 AM3 (4 * 3100) or equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 460 (1024 MB) / Radeon HD 6850 (1024 MB)
Storage: 3 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7/8.1/10 x64
Processor: Intel Core i5-4670K (4 * 3400) or equivalent / AMD FX-6350 (6 * 3900) or equivalent
Memory: 6 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 660 (2048 MB) / Radeon HD 7970 (3072 MB)
Storage: 3 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Invading a grime encrusted dystopia straight out the eighties, you’re the monster the authorities warned about. Dragging your bloody tentacles on the greasy asphalt, you snatch body after body. You are the HyperParasite; an evil alien with a bone to pick with humanity…just because it’s fun. Infesting the sickest corners of the most ass-kicking decade, you must fight your way to the top of the pop-cultural food chain, in order to push the Big Red Button and bring about the mushroom cloud of finality. Be the baddest, navigating the dangerous procedurally generated streets of a hopeless past, in this tough twin-stick roguelite brawling S.O.B.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.