animal-crossing-new-horizons
یحیی رحیمی

پرفروش ترین بازی های هفته گذشته بریتانیا: Modern Warfare بی رقیب

یحیی رحیمی 12 فروردین 1399 بدون دیدگاه
374 بازدید

در حالی که قرنطینه خانگی باعث شده است بسیاری از فروشگاه های سراسر دنیا بسته شود، هنوز تعدادی از فروشگاه ها در انگلستان باز هسند و آمار فروش بازی های ویدیویی در این فروشگاه ها در طول هفته گذشته منتشر شده است و حالا می دانیم که بازی های پرفروش هفته گذشته چطور بوده است. بر خلاف چیزی که فکر می کنید، فروش هفته گذشته بیش از 340 هزار واحد بوده است و این در نوع خودش پیشرفتی بزرگ است. به هر حال Call of Duty: Modern Warfare مانند هفته های گذشته قادر به کسب صدر جدول شده است.

بازی Animal Crossing: New Horizons هفته گذشته توانسته بود صدر جدول فروش هفتگی را به دست بگیرد اما این هفته تنها به جایگاه سوم جدول سقوط کرده است و همچنین فروش این بازی نیز کاهش 81 درصدی را نسبت به هفته گذشته شاهد بوده است و این میزان افت در میان بازی های ویدیویی کمیاب است. از جمله بازی های جدید ماه می توان به Doom Eternal اشاره کرد که هفته گذشته وارد جدول شد و حالا از جایگاه دوم جدول به چهارم سقوط کرده است و همچنین فروش آن نیز 76 درصد کاهش یافته است.

همان طور که گفتیم بازی Call of Duty: Modern Warfare نسبت به هفته گذشته حدود 78 درصد پیشرفت داشته است و احتمالا دلیل آن نیز گرم گرفتن بخش بتل رویال بازی به نام Warzone باشد. در ادامه شاهد بازی FIFA 20 در جایگاه دوم هستیم که نسبت به هفته گذشته 53 درصد پیشرفت داشته است. بقیه جدول نیز با بازی های چند سال پیش پر شده است و به نظر می رسد بازیکنان به بازی های قدیمی بیشتر از جدید علاقه مند هستند. در ادامه می توانید 10 بازی پرفروش هفته گذشته انگلستان را مشاهده کنید.

  1. Call of Duty: Modern Warfare
  2. FIFA 20
  3. Animal Crossing: New Horizons
  4. DOOM Eternal
  5. Forza Horizon 4
  6. Grand Theft Auto 5
  7. Crash Bandicoot N.Sane Trilogy
  8. Crash Team Racing Nitro-Fueled
  9. Spyro Reignited Trilogy
  10. Red Dead Redemption 2

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.