Halo-Infinite
یحیی رحیمی

Halo Infinite با وجود مشکلات خاص در همان زمان معین شده عرضه خواهد شد

یحیی رحیمی 9 فروردین 1399 بدون دیدگاه
390 بازدید

ویروس کرونا یا COVID-19 مشکلات زیادی برای مردم سراسر جهان پدید آورده است. در این میان صنعت بازی های ویدیویی نیز ضرر زیادی دیده است و بسیاری از توسعه دهندگان در منزل کار خود را پیش می برند. در مورد تیم Xbox نیز مشکلاتی در مورد تولید بازی های جدید پیش آمده است اما مایکروسافت قول داده است که مانند سونی به برنامه اعلام شده قبلی پایبند باشد.

مدیر استودیوهای Xbox به نام Matt Booty اخیرا گفتگویی با GameSpot داشته است و گفته است که تمامی توسعه دهندگان زیر چتر حمایتی مایکروسافت قرار دارند اما تعدادی از استودیوهای شخص ثالث دچار مشکل با شیوع ویروس کرونا شده اند. او در این مورد گفته است:

Matt Bootyما می دانیم که گیمینگ افراد مختلف را در این زمان به هم دیگر متصل می کند و به همین دلیل به تمامی قول های خود برای ارایه بهترین بازی ها به جامعه بازی خود پایبند هستیم. در سوی دیگر سلامتی و امنیت کارمندان ما اولویت اصلی است. هر استودیو با چالش های خاص خودش مواجه شده است و این بسته به مکان استودیو متفاوت است. ما از سران استودیوها در سراسر دنیا حمایت می کنیم تا بهترین تصمیم را در طی این زمان چالش برانگیز بگیرند.

واضح است که پروژه های Xbox Game Studios توسط اپیدمی اخیر تحت تاثیر قرار گرفته اند. بوتی اسمی از استودیوهای مختلف نبرده است اما واضح است که تصمیم های قبلی این استودیوها توسط ویروس کرونا تغییر کرده است. در حال حاضر بزرگ ترین بازی در دست توسعه، Halo Infinite است و قرار است با عرضه کنسول Xbox Series X به بازار راه پیدا کند. افراد زیادی نگران این بازی هستند و خود استودیو 343 Industries وضعیت پیش رو را تشریح کرده است:

ما در حال از بین بردن تمامی مشکلات و موانع پیش رو هستیم اما یک سری محدودیت ها ایجاد می شود و می دانیم که وضعیت ویروس کرونا بدتر نیز خواهد شد. تمام تلاش خود را برای ادامه توسعه پروژه و ارایه تجربه ای جدید از سری Halo خواهیم کرد.

کنسول Xbox Series X در تعطیلات آخر سال 2020 عرضه خواهد شد و Halo Infinite نیز اولین بازی انحصاری خواهد بود.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.