Ori and the Will of the Wisps
یحیی رحیمی

نمرات بازی Ori and the Will of the Wisps منتشر شد: تابلوی نقاشی

یحیی رحیمی 21 اسفند 1398 بدون دیدگاه
1,173 بازدید

بالاخره بازی جذاب و پلتفرمر Ori and the Will of the Wisps به بازارها عرضه شد و می توانیم نظرات منتقدان و وب سایت های مطرح بازی های ویدیویی را مشاهده کنیم. از عرضه اولین نسخه این سری سالها می گذرد و بالاخره بعد از چند بار تاخیر شاهد انتشار این بازی برای Xbox One و PC هستیم.

بازی Ori and the Will of the Wisps از سیستم های جدیدی در مبارزه و گیم پلی استفاده کرده است و به نوعی خود را به سمت ژانر اکشن سوق داده است. وجود شخصیت پردازی مناسب و همچنین گرافیک بی نظیر، از نقاط مثبت این بازی قلم داد شده است. اما نظر منتقدان چیست؟

IGN – 9

Moon Studios در این بازی سعی کرده است که فنداسیون اصلی را بچسبد و به جزئیات آن اضافه کند. المان های جدیدی در این بازی نسبت به نسخه اول اضافه شده اند و حتی یک لحظه نیز باعث نشده اند که بازی پیچیده و غیر قابل درک شود. همین بهترین تحسین برای این دنباله است. روح بازی اصلی نگه داشته شده است و کیفیت آن را دوبرابر کرده است. بازی Ori and the Will of the Wisps یک دنباله فوق العاده است که این سری را به سمت افق های جدیدی برده است.

Game Informer – 9.5

داستان بازی شگفت انگیز است، دنیای بازی نفس بر است و تمام آن‌ها در کنار یک گیم پلی فوق العاده قرار دارد که هم ژانر سکوبازی و هم مبارزه ای را ترکیب کرده است. استودیو کار فوق العاده ای با این بازی انجام داده است و تجربه ای ارایه داده است که هیچ گونه ضعفی ندارد. بازی هر چه می گذرد بهتر و بهتر می شود.

PC Gamer – 81/100

ori-and-the-will-of-the-wisps_merchant_screenshot

من شخصا بازی Ori and the Blind Forest را به دلیل سادگی اش ترجیح می دهم اما این بازی هم ارزش آن را دارد که تا آخر پیش بروید. بعضی اوقات پیچیدگی اش از حد خارج می شود و واقعا به این همه مبارزه نیاز نبود. بازی البته ظاهر زیبایی دارد و سالهای سال محبوب خواهد ماند.
در ادامه می توانید نگاهی به نمره های کامل بازی بیندازید.

ori meta

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.