fallout 76 wastelanders
یحیی رحیمی

انتشار بسته الحاقی Wastelanders بازی Fallout 76 بار دیگر تاخیر خورد

یحیی رحیمی 8 فروردین 1399 بدون دیدگاه
411 بازدید

سری بازی Fallout در طول زمان فراز و نشیب های زیادی را تجربه کرده است. این بازی با نسخه چهارم خود به اوج رسید و توانست افراد زیادی را شیفته خود سازد. قدم گذاشتن به دنیای Fallout 76 البته چندان جالب نبود. این بازی همان اوایل با مشکلات عدیدی مواجه شد و جدا از آن نیز بازیکنان از تجربه آنلاین بازی چندان خوششان نیامد و بازی به نوعی یک تجربه سورئال به خود دید.

استودیو Bethesda سریعا وارد عمل شد و تصمیم به حل مشکلات بازی گرفت که به نوعی موفق نیز بود. هر چند که حل مشکلات بازی چندین ماه طول کشید و در طی آپدیت های متعددی انجام شد، اما در آخر شاهد یک بازی قابل تحمل بودیم. کیفیت بازی به حدی مورد سوال بود که خود سران استودیو نیز به اشتباه خود اعتراف کردند و عدم به تاخیر انداختن بازی را دلیل این کار اعلام کردند. بعد از آپدیت های متنوع، حالا با یکی از بزرگ ترین آن‌ها به نام Wastelanders مواجه هستیم که استودیو با آن قول اضافه شدن شخصیت ها و داستان جدیدی را داده است.

این آپدیت در کنفرانس E3 2019 معرفی شد و حالا نزدیک به یک سال است که در مورد این آپدیت می دانیم. در تازه ترین خبر عرضه این بسته الحاقی بار دیگر تاخیر خورده است. استودیو در حساب توییتر خود از به تاخیر افتادن انتشار آپدیت جدید به دلیل شیوع ویروس COVID-19 خبر داده است و به نظر می رسد که این ویروس باعث کند شدن روند تولید شده است. هر چند که تاخیر در انتشار این بسته الحاقی تنها یک هفته است و چندان مشکلی در این مورد تجربه نخواهیم کرد. به هر حال دو بار تاخیر چندان به مذاق بازیکنانی که منتظر حل مشکلات بازی هستند خوش نخواهد آمد.

Fallout 76 Wastelanders روز 14 آوریل میلادی یا 26 فروردین عرضه خواهد شد.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.