star wars 1313
یحیی رحیمی

تصویر لو رفته از بازی Star Wars 1313 شایعات قبلی را تایید می کند

یحیی رحیمی 6 فروردین 1399 بدون دیدگاه
984 بازدید

جریان توسعه بازی Star Wars 1313 به قد تاریخ بشر است. استودیو LucasArts اولین بار این بازی را در E3 2012 معرفی کرد. تیم توسعه به دنبال آن بود که یک فضای تاریک از دنیای جنگ ستارگان ارایه دهد. استودیو آنقدر دست روی دست گذاشت تا اینکه دیزنی حق مالکیت فرانچایز جنگ ستارگان را به طور کامل خریداری کرد و بعد از آن بود که روند توسعه بازی را متوقف کرد.

قبل از اینکه توسعه بازی به طور رسمی لغو شود، شایعاتی در مورد شخصیت اصلی بازی منتشر شده بود. آن زمان گفته شد که Boba Fett کاراکتر اصلی بازی خواهد بود. او که یک جایزه بگیر بین کهکشانی است با کلاه خود جذابش در فیلم های مختلفی شرکت داشته است. به هر حال تصویر جدید نشان می دهد که این شایعات درست بوده است و واقعا شخصیت اصلی بازی Star Wars 1313، Boba Fett بوده است.

Star-Wars-1313

این تصویر توسط حساب LifeByTheSword و در شبکه اجتماعی ردیت به اشتراک گذاشته شده است. مشخص نیست که سر و کله این تصویر چطور پیدا شده است اما نشان می دهد که کیفیت بازی بسیار خوب بوده است. هر چند که سخت است بگوییم شخصیت حاضر در عکس همان Boba Fett است و به نوعی لباس او چندان شبیه نیست. به هر حال در تصویر می توان رابط کاربری بازی را نیز مشاهده کرد و سلاح مورد استفاده نیز به نظر یک شعله پخش کن باشد که البته یک جایزه بگیر از چنین سلاح هایی استفاده نمی کند.

در پشت زمینه نیز برج های بلندی دیده می شود که نمای بسیار جالبی به تصویر بخشیده است. تا به حال هیچ گاه این مرکز را در بازی های جنگ ستارگان مشاهده نکرده ایم و واقعا یک بازی فوق العاده را از دست داده ایم. متاسفانه Star Wars 1313 مدت ها پیش کنسل شد و هیچ گاه شاهد عرضه آن نخواهیم بود.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.