msi
یحیی رحیمی

تمدید دوماهه گارانتی محصولات MSI به دلیل ویروس کرونا

یحیی رحیمی 23 اسفند 1398 بدون دیدگاه
382 بازدید

با شیوع ویروس کرونا تغییرات زیادی در سیاست شرکت های مختلف پدید آمد. دیدیم که E3 2020 لغو شد و کمپانی های دیگر نیز همگی دورکاری در خانه را به حضور سرکار ترجیح داده اند. در این میان کمپانی MSI اعلام کرده است که گارانتی محصولاتی که این ماه تمام می شدند را برای دو ماه دیگر تمدید کرده است.

MSI به ماموریت خود برای قرار دادن مشتریان در اولویت اول پایبند خواهد بود. با شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان، ما می خواهیم به مشتریان خود این اطمینان را بدهیم که نگرانی هیچ چیز نباشند و ما به فکر سلامت و امنیت آن‌ها هستیم.

برای اینکه گارانتی سخت افزار شما تمدید شود، حتما باید تاریخ انقضای آن در ماه مارس میلادی باشد و هر تاریخی قابل قبول نیست. اگر گارانتی محصول خریداری شده توسط شما این ماه تمام می شود، می توانید در برنامه MSI Rewards Program ثبت نام کنید و محصول خود را ثبت کنید.

msi warranti

تمدید گارانتی تنها مربوط به دسکتاپ ها، ماردبردها و مانیتور است. عجیب است که دو محصول پرفروش یعنی لپ تاپ و کارت های گرافیک در این برنامه وجود ندارند. همه می دانیم که بازار این محصولات بسیار بیشتر از بقیه آیتم هاست. در آخر باید در کشورهایی حضور داشته باشید که تحت تاثیر ویروس کرونا نیز قرار گرفته است. به این منظور باید در یکی از کشورهای آمریکا، استرالیا، بحرین، بلژیک، کانادا، ایتالیا و… باشید. عجیب است که اسم ایران در این میان دیده نمی شود و البته مشخص است که این کمپانی هیچ گونه خدماتی به ایرانی ها ارایه نمی کند.

در لیست منتشر شده اسم چین نیز وجود ندارد و این به دلیل آن است که برنامه گارانتی این کاربران متفاوت است. به هر حال اگر گارانتی سخت افزار شما این ماه تمام می شود، شانس خود را برای تمدید 2 ماهه آن امتحان کنید.

منبع: TomsHardware

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.