silent-hill
یحیی رحیمی

شایعه: سونی و کونامی در حال کار روی ساخت Silent Hill جدید هستند

یحیی رحیمی 23 اسفند 1398 بدون دیدگاه
486 بازدید

مدت هاست که شایعات در مورد بازی ترسناک Silent Hill شنیده می شود. کونامی مدت هاست که ساخت نسخه جدید این بازی را فراموش کرده است. مدتی پیش شایعه ای مبتنی بر ساخت دو نسخه جدید از این سری منتشر شد و مشخص نشد که واقعیت داشت یا خیر. به هر حال منابع مختلفی از همکاری سونی و کونامی برای بازگرداندن این فرانچایز می گویند.

Dusk Golem که یکی از اعضای نزدیک به استودیوهای بازی سازی است و تا به حال افشاگری های درستی در مورد بازی های مختلف داشته است، در حساب توییتری خود جزئیاتی از همکاری جدید سونی و کونامی منتشر کرده است. به نظر می رسد که اطلاعات او از منابع مختلفی به دست آمده اند و احتمال به حقیقت پیوستن آن‌ها زیاد است.

به نظر می رسد که کونامی مدتی پیش با یک سری توسعه دهندگان برای کار روی دو نسخه از سری Silent Hill صحبت کرده است. یکی از این بازی ها حالت اپیزدویک و سریالی دارد و به عنوان یک سافت ریبوت خواهد بود. کونامی قدمی جدی نیز برداشته است و حتی با استودیو Supermassive Games نیز صحبت کرده است. البته به نظر می رسد که هیچ کدام از استودیوها مورد پسند کونامی نبوده اند.

به همین دلیل بوده است که سونی و کونامی وارد گفتگو شده اند و به دنبال زنده کردن سری بازی Silent Hill هستند. شایعات حاکی از آن است که این بازی یک ریبوت خواهد بود و افراد بزرگی مانند Keiichiro Toyama روی آن کار می کنند. او علاوه بر اینکه روی Silent Hill کار کرده است، برای دو دهه در استودیو SIE Japan نیز حضور داشته است. اوایل امسال شایعاتی وجود داشت که این استودیو ژاپنی در حال ساخت یک بازی ترسناک است و احتمالا همین Silent Hill جدید است.

شایعات در مورد پروژه دوم بسیار هیجان انگیز است. به نظر می رسد سونی میان کونامی و Kojima Productions واسطه شده است و قرار است کوجیما روی نسخه جدید بازی کار کند. هدف سونی این است که کوجیما بالاخره آنچه در ذهن داشت را بسازد. صحبت ها حاکی از آن است که سونی اختیار تام به کوجیما داده است و حتی ممکن است بازی برای PSVR نیز عرضه شود. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.