Prince of Persia For Honor
یحیی رحیمی

حضور Prince of Persia در بازی For Honor: با رویداد جدید آشنا شوید

یحیی رحیمی 23 اسفند 1398 بدون دیدگاه
1,919 بازدید

بازی For Honor توانست به آرامی جایگاه خود را به عنوان یکی از فرانچایزهای محبوب یوبی‌سافت تثبیت کند. هر چند که روند اضافه شدن محتوای جدید برای این بازی کند بوده است اما هر آپدیت توانسته است محتوای خوبی را اضافه کند. امروز یوبی‌سافت خبر از یک رویداد با حضور بازی The Prince of Persia داده است.

شاهزاده ایرانی یک رویداد جدید به نام Ruler of Time به بازی اضافه می کند. این مود نقشه Harbor را تحت تاثیر قرار داده است و یک سری موجودات شنی مرگ آوری به آن اضافه کرده است. یکی دیگر از تغییرات جالب اما اضافه شدن خود شخصیت شاهزاده ایرانی است. او به یک باره از دل صحرا بیرون می آید و به بازیکنان حمله می کند. با حمله او کار سختی برای دفاع خواهید داشت.

در توضیح این رویداد گفته شده است که دو هفته بعد از شروع، او تبدیل به یک شاهزاده بی رحم و تاریک خواهد شد و به نظر می رسد که دیگر توان مبارزه با او را نخواهیم داشت. به هر حال یوبی‌سافت هنوز معنی این حرفش را مشخص نکرده است اما خود بازیکنان هنگام شروع فصل 2 بازی در روز 19 مارس میلادی، نتیجه آن را خواهند فهمید.

For-Honor-Prince-of-Persia

در کنار این رویداد جدید، بازی For Honor حدود 26 سلاح جدید نیز دریافت خواهد کرد. همچنین قادر به دریافت Event Pass مجانی نیز هستید. این به شما اجازه می دهد تا سلاح و آیتم های 30 سطح مختلف را دریافت کنید. این آیتم ها شامل لباس، پرچم و خیلی بیشتر هستند. در آخر باید گفت که دو لباس جدید نیز برای خرید در دسترس هستند.

اضافه شدن The Prince of Persia به بازی For Honor می تواند بازیکنان قدیمی را نیز برگرداند و اگر از طرفداران این فرانچایز هستید، نگاهی به آپدیت جدید در روز 19 مارس میلادی بیندازید. این رویداد روز 2 آوریل پایان می یابد و در نتیجه دست بجنبانید.

منبع: DualSHockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.