Ori and the Will of the Wisps
یحیی رحیمی

توسعه دهندگان Ori and the Will of the Wisps باور دارند بازی بهترین در سبک خود است

یحیی رحیمی 20 اسفند 1398 بدون دیدگاه
649 بازدید

ژانر Metroidvania در چند سال اخیر پیشرفت فوق العاده زیادی داشته است و یک سری بازی های بزرگ و معروف مانند Hollow Knight و Dead Cells را به خود دیده است. در این میان عنوان Ori and the Blind Forest توانست نمودی کاملا متفاوت با بقیه داشته باشد و به نوعی فلسفه طراحی جدیدی در این ژانر پدید آورد. توسعه دهندگان باور دارند حالا بازی Ori and the Will of the Wisps می تواند یک نمونه مطرح این ژانر باشد.

ساخت بازی هایی که آن‌ها را شاهکار بمانیم چندان کار آسانی نیست. این کار یک چالش بزرگ برای تولیدکنندگان ایجاد می کند و به خصوص اینکه بخواهید دنباله یک شاهکار را هم بسازید. معمولا نسخه دوم بازی ها موفقیت نسخه اول را تکرار نمی کند و استودیوهای کمی توانسته اند این تابو را بشکنند. سازندگان بازی Ori and the Will of the Wisps باور دارند که آن‌ها آماده شکستن این تابو هستند.

تولید کننده بازی به نام Daniel Smith اخیرا مصاحبه ای در این مورد داشته است و گفته است که این عنوان می تواند یک الگو برای این ژانر باشد. او از داستان و گیم پلی بازی حسابی تعریف کرده است و آن را برگ برنده این کمپانی در نبرد با دیگر بازی های مطرح عنوان کرده است:

ما عاشق این ژانر هستیم و فکر می کنیم که بازی هایی مانند Hollow Knight، Dead Cells و Bloodstained توانسته اند کاری فوق العاده در مورد به پیش انداختن این ژانر انجام دهند. ما خواستیم که بازی Ori and the Will of the Wisps نیز یکی از اینها باشد و با توجه به ترکیب داستان و همچنین طراحی و سیستم مبارزه آن، این بازی نیز چنین قدرتی را دارید. ما حس می کنیم که Ori نیز می تواند کنار بقیه الگویی برای ژانر باشد.

بازی Ori and the Will of the Wisps فردا عرضه خواهد شد و می توانید این شاهکار را امتحان کنید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.