FIFA 20
یحیی رحیمی

محتوای بخش FUT Player Days بازی FIFA 20 معرفی شد

یحیی رحیمی 17 اسفند 1398 بدون دیدگاه
597 بازدید

ماه های گذشته شایعاتی در مورد بخش جدیدی در بازی FIFA 20 منتشر شده بود. EA بالاخره بخش جدیدی به نام FUT Player Days را معرفی کرده است که البته مشابهت زیادی با حالت های قبلی دارد. نحوه گزینش بازیکنان بزرگ ترین تغییر این بخش است و البته EA از لایسنس خود برای جام Copa Libertadores نیز استفاده کرده است.

FUT Player Days در واقع کمک EA به جامعه کاربری بازی است. بر اساس تعداد ورود شما به بخش Ultimate Editition، بسته ای مخصوص با کارت های متفاوت دریافت خواهید کرد. EA همچنین یکی از این بسته ها را به صورت مجانی نیز در اختیار بازیکنان قرار داده است. اگر خوش شانس باشید می توانید بازیکنان خوبی را دریافت کنید.

تیم Promo این دفعه نیز بازیکنان زیادی را به همراه دارد که هیچ گاه در کارت های معمولی بازی دریافت نخواهید کرد. با این حساب می توان حدس زد که بازیکنان جدیدی به بازی اضافه می شوند. EA به این منظور به دست آوردن چندین استعداد آمریکای جنوبی را نیز راحت تر کرده است و البه این آخر هفته میلادی نیز می توانید جوایز بیشتری نسبت به حالت عادی به دست آورید.

FIFA-20-FUT-Player-Days

بزرگ ترین تغییر افزوده شدن کارت های کوپا لیبرتادورس به بازی است. با این کار EA صدها بازیکن جدید را اضافه کرده است که تمام از کشورهای آمریکای جنوی هستند. این کارت های جدید به صورت یک بسته کامل نیز در اختیار بازیکنان قرار خواهد گرفت. معمولا این انتقاد به EA وارد است که توسعه دهندگان خساست به خرج می دهند و جوایز چندانی در اختیار بازیکنان قرار نمی دهند.

FUT Player Days از امروز با محتوای مناسبی شروع به کار کرده است و می توان به جرئت گفت که محتوای فعلی رضایت بخش جامعه کاربری بازی خواهد بود. FIFA 20 را می توانید روی PS4، Xbox One، Switch و PC دریافت کنید.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.